۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
پرداخت دو هزار و ۸۸۰ میلیاردریال به واحدهای مرغداری و دامداری در همدان
در راستای تامین علوفه انجام شد؛

پرداخت دو هزار و ۸۸۰ میلیاردریال به واحدهای مرغداری و دامداری در همدان

همدان - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: دو هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال به واحدهای مرغداری و دامداری سبک و سنگین استان همدان به منظور تامین علوفه پرداخت شده است.

به گزارش بازار؛ احمد قدیمی با اشاره به ثبت اشتغال دو هزار و ۴۴۵ نفر در سامانه رصد اظهار کرد: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته اعتبار تخصیصی استان چهار هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال بوده که ۱۸۳ پرونده به مبلغ چهار هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال معادل ۱۰۲ درصد جذب شده است.

وی گفت: از محل تسهیلات بند الف ماده ۵۲ قانون الحاق تاکنون چهار پرونده به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال در بانک کشاورزی پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی همدان ادامه داد: از محل مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون مبلغ دو هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال به واحدهای مرغداری و دامداری سبک و سنگین به منظور تامین علوفه پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری تسهیلات یارانه‌ای ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله با هدف جبران خسارت ناشی از خشکسالی به مبلغ سه هزار و ۶۰۰ میلیون ریال توسط بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha