۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
صدای کامیون داران را می شنویم| ورود مجلس به موضوع بیمه درمان و تکمیلی کامیون داران
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بازار مطرح کرد

صدای کامیون داران را می شنویم| ورود مجلس به موضوع بیمه درمان و تکمیلی کامیون داران

سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس به موضوع بیمه درمانی و تکمیلی کامیون داران ورود پیدا کرده و این کمیسیون هم به عنوان کمیسیونی که باید مدافع این عزیزان باشد، اقدامات خود را انجام داد.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بررسی مشکلات کامیون داران در مجلس بیان کرد: موضوع حمل و نقل در کشور به عنوان یک مسئله عمومی، از جمله مسائل مهمی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی حمل و نقل در کشور باید برطرف شود، بیان کرد: ما به این موضوع اعتقاد داریم که رانندگان عزیز در توسعه کشور و هم در ایجاد اشتغال و به تبع آن در ایجاد آرامش روحی و روانی جامعه موثر هستند.

وی تاکید کرد: بنابراین قشر زحمت کش کامیون داران در چند دهه سپری شده همواره در کنار نظام و دفاع از تمامیت ارضی بوده اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این صنف در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهدایی را به انقلاب تقدیم کردند، بیان کرد: این کامیون داران در کنار سنگرسازان بی سنگر خدمت می کردند و هم از جان و مال خودشان مایه گذاشتند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تاکیدکرد: مجلس برای این قشر مهم و زحمت کش اهمیت قائل شده و صدای مطالبات آنها را می شنود.

این نماینده مجلس با اشاره به مصوبه اخیر مجلس که در راستای حل مشکل بسیاری از کامیون داران بود، بیان کرد: از این رو چندین سال بود که فضا برای شماره گذاری کِشنده هایی که وارد کشور می شد آماده نبود، که مجلس نهایتا در این بخش مساعدت کرد.

سرمدی بیان کرد: همچنین مجلس به موضوع بیمه های درمانی و بیمه های تکمیلی این قشر ورود پیدا کرده و کمیسیون اجتماعی هم به عنوان کمیسیونی که باید مدافع این عزیزان باشد، اقدامات خود را انجام داده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: صدا و مشکلات کامیون داران در مجلس شنیده شده و ما این عزیزان را در کنار نظام و مردم می دانیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha