۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
آغاز ثبت نام برای دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا در قشم
فرماندار قشم خبر داد

آغاز ثبت نام برای دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا در قشم

قشم - فرماندار قشم از آغاز ثبت نام برای دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا در قشم خبر داد.

علیرضا نصری در گفت و گو با خبرنگار بازار از کارفرمایانی که نیروهای خود را در دوره کرونا حفظ کردند خواست برای دریافت تسهیلات آسیب دیدن از این ویروس در سامانه کارا ره آدرس Corona-Kara ثبت نام کنند.

وی اعلام کرد: صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا از امروز می توانند با ثبت نام در سامانه یادشده برای دریافت تسهیلات از 100 تا 160 میلیون ریال به ازای هر کارگر بیمه شده اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی که در وضعیت کرونا جهت حفظ کارکنان خود اقدام نموده اند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند، از تعاونی های گردشگری، اقامتی، تفریحی، حمل و نقل دریایی، صیادی و آموزشی و هنری، آموزشگاه های رانندگی، سالن های زیبایی به عنوان بخشی از واحدهایی نام برد که می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

به گفته نصری، تولید کنندگان صنایع دستی، توزیع کنندگان کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل، خشکبار و قنادی ها باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، حمل و نقل عمومی، مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده نیز از دیگر مشاغلی هستند که می توانند از این تسهیلات ویژه در صورت تایید سامانه کارا بهره مند شوند.

وی ادامه داد: پیامک اطلاع رسانی توسط دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همه متقاضیان و کارفرمایان ارسال شده است.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان قشم یادآور شد: این تسهیلات مشمول کارفرمایانی می شود که در ایام کرونایی با حفظ نیروی کار خود حق بیمه فروردین ماه آنان را نیز واریز کرده باشند.

کد خبر: ۱۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha