۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
حمایت قضایی از توسعه کسب و کارها به رونق و جهش تولید کمک می کند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک:

حمایت قضایی از توسعه کسب و کارها به رونق و جهش تولید کمک می کند

اراک - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک گفت: حمایت قضایی از توسعه کسب و کارها به رونق و جهش تولید کمک می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر توسطی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان یک استان صنعتی است، اظهار داشت: تمام تصمیم گیری‌ها باید در راستای جهش تولید باشد.

توسطی با بیان اینکه فساد مانع رشد اقتصادی و رسیدن به جهش تولید می شود گفت: فساد شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و اعتماد بخش خصوصی را کم خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با اشاره به اینکه در بخش خصوصی هماهنگی و وفاق خوبی بین اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی استان وجود دارد افزود: بخش خصوصی و دولتی باید در کنار هم و در راستای تامین مصالح ملی و ارتقای وضعیت تولید حرکت کنند.

وی  با بیان اینکه اهمیت صادرات بر کسی پوشیده نیست، گفت: در گذر از شرایط کنونی به منظور رسیدن به پویایی اقتصادی و رونق تولید، ضرورت حمایت از تولید ملی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بیان داشت: امیدواریم در شورای گفتگو و ستاد اقتصاد مقاومتی بتوانیم از حمایت‌های دستگاه قضائی برای توسعه کسب و کارها بهره مند و رونق و جهش تولید را بیشتر کنیم.

کد خبر: ۱۹٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha