۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
افزایش جوجه ریزی در استان اصفهان| قیمت مرغ کاهش یافت
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان:

افزایش جوجه ریزی در استان اصفهان| قیمت مرغ کاهش یافت

اصفهان - ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: طی سه ماه گذشته جوجه ریزی افزایش خوبی داشته است به نوعی که دو میلیون قطعه افزایش، طی گذر از ماه مهر به آبان داشتیم.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به افرایش سراسری قیمت گوشت دام سبک در سراسر کشور اظهار کرد: در فصل پاییز و زمستان با سرد شدن هوا، کوچ عشایر و در نتیجه کاهش تولید دام، شاهد افزایش قیمت گوشت هستیم اما دام سنگین معمولا تغییری ندارد.

وی با اشاره به عدم افزایش قیمت گوشت گوساله در اصفهان طی دو هفته گذشته افزود: دامداران برای جبران هزینه های تولید انتظار افزایش قیمت گوشت را دارند اما قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی نسبت به قبل اصلاح شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به وفور گوشت مرغ در اصفهان و توزیع آن در بازار تاکید کرد: طی سه ماه گذشته جوجه ریزی افزایش خوبی داشته است به نوعی که دو میلیون قطعه افزایش، طی گذر از ماه مهر به آبان داشتیم.

وی با بیان اینکه روز شنبه و ماقبل آن ۶۷۰ تن مرغ کشتار شد، به کاهش قیمت مرغ در استان اشاره و گفت: نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم در فروشگاه‌ها در هفته گذشته از ۶۳ هزار تومان مصوب حتی به کمتر از ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

ایراندوست تاکید کرد: مردم همکاری خوبی در خرید مرغ برای حمایت از تولیدکنندگان داشتند و روز گذشته هر کیلوگرم مرغ به ۵۸ هزار و ۷۵۰ تومان رسید که کمتر از نرخ مصوب است.

کد خبر: ۱۹۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha