۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید گمرک برگزار شد
با حضور وزیر اقتصاد؛

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید گمرک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه روسای کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش بازار، مراسم تکریم و معارفه روسای کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات علیرضا مقدسی تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمد رضوانی فر به عنوان معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران معرفی شد.

سید احسان خاندوزی در این مراسم گفت امیدواریم در حوزه گمرک در دولت سیزدهم شاهد تحول باشیم و تلاشهای دوستان به نتیجه برسد که آن هم با همکاری خود بدنه گمرک میسر است؛ تا بتوانیم در فرایند تشریفات گمرکی تسهیل ایجاد کنیم. آقای خاندوزی افزود در برخی شاخص ها در یک سال اخیر کاهش زمانی داشته ایم اما همچنان مطالبه و نیاز بسیار به ویژه در بخش های مرزی کشور است.

وزیر اقتصاد افزود امیدواریم بتوانیم از فرصتهای موجود استفاده کنیم و رضوانی فر با جذب نیرو، بتواند عقب افتادگی های حدود ۱۰ سال گذشته را که جذب نیرو در گمرک نداشته ایم؛ جبران کند و افرادی با روحیه جهادی جذب کند.

در ادامه علیرضا مقدسی گزارشی کوتاه از اقدامات یک سال اخیر دوره تصدی خود بر گمرک را ارائه کرد. محمد رضوانی فر نیز ضمن تشکر از علیرضا مقدسی بابت تلاش ها و خدماتش در دوران مسئولیت گمرک، ابراز میدواری کرد یک برنامه مدون، به زودی برای گمرک تهیه و تدوین کند.

کد خبر: ۱۹۳٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha