۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
۵۸۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان تسهیلات خود اشتغالی دریافت می‌کنند
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

۵۸۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان تسهیلات خود اشتغالی دریافت می‌کنند

زاهدان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری پنج هزار و ۸۰۰ نفر در این استان برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی از سوی این نهاد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سید مهدی عبادی در گفت و گو با بازار، اظهار داشت: در سال جاری پنج هزار و ۸۰۰ نفر در استان سیستان و بلوچستان برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی از سوی کمیته امداد به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور موضوع مددجویان کمیته امداد از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در این برهه از زمان، برخی خانواده هایی که خودکفا و از کمیته امداد مستقل شده بودند نیز مجددا به کمک های این نهاد نیازمند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو در سال «رونق تولید» تاکنون به بیش از سه هزار نفر به میزان ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به نظارت کمیته امداد بر طرح های خود اشتغالی مددجویان تصریح کرد: با این نظارت‌ها امکان هزینه تسهیلات غیر از محل عنوان شده وجود ندارد و به این ترتیب از تولید حمایت خواهد شد.

عبادی با اشاره به اهمیت خودکفایی مددجویان ادامه داد: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است که به صورت وام های با بهره ۴ تا ۵ درصد به مددجویان پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های لازم به مددجویان در حوزه کسب و کار از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) است که فرد را برای راه اندازی کسب و کار و خودکفایی آماده می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: طبق برآوردها با تخصیص این تسهیلات حدود  ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد می‌شود. ‌

کد خبر: ۱٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha