۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
آغاز فروش رسمی «گلکسی A۵۴» سامسونگ از اوایل ۲۰۲۳+مشخصات فنی
تازه های فناوری؛

آغاز فروش رسمی «گلکسی A۵۴» سامسونگ از اوایل ۲۰۲۳+مشخصات فنی

شرکت سامسونگ از رونمایی و آغاز فروش محصول جدید خود یعنی گلکسی A۵۴ نسخه ۵G رونمایی خبر داده که قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ فروش رسمی آن را آغاز نماید.

به گزارش بازار؛ با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲ و قرار گرفتن در آستانه تعطیلات کریسمس، شرکت های تولید کننده تلفن همراه نیز در حال رونمایی از محصولات جدید خود هستند تا در این ایام، سود کافی را از بازار ببرند.

شرکت سامسونگ نیز در همین راستا، از رونمایی و آغاز فروش محصول جدید خود یعنی گلکسی A۵۴ نسخه ۵G رونمایی خبر داده که قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ فروش رسمی آن را آغاز نماید.

با اینحال، وب سایت های نزدیک به سامسونگ به تازگی تصاویری از این گوشی ۶.۴ اینچی و مجهز به پردازشگر ۸ هسته ای شرکت مدیا تک (Helio P۳۵ SoC) منتشر کرده اند که می تواند مشتریان را برای آغاز فروش رسمی این محصول امیدوار نگه دارد.

از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به استفاده از اندروید ۱۳ و رم ۶ گیگاباتی آن اشاره کرد. دوربین های اصلی این گوشی نیز مانند اکثر مدل های رقیب، از سه ماژول برخودار بوده که البته هنوز قدرت این دوربین از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

با اینحال، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این محصول جدید احتمالا همان مدل جدید سامسونگ است که به نام SM-A۵۴۶B در وب سایت Geekbench به ثبت رسدیه و احتمالا تفاوت آشکاری با آن نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha