۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
آغاز فروش موتورولا X۴۰ از ۲۴ آذر ماه + مشخصات فنی
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

آغاز فروش موتورولا X۴۰ از ۲۴ آذر ماه + مشخصات فنی

پس از فروش نسبتا چشمگیر گوشی پرچمدار «اج X۳۰» موتورولا طی ماه های گذشته، این شرکت با انتشار بیانیه ای رسمی تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ماه) را برای آغاز فروش پرچمدار جدید خود یعنی X۴۰ تعیین کرد.

به گزارش بازار؛ پس از فروش نسبتا چشمگیر گوشی پرچمدار «اج X۳۰» موتورولا طی ماه های گذشته، این شرکت با انتشار بیانیه ای رسمی تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ماه) را برای آغاز فروش پرچمدار جدید خود یعنی X۴۰ تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، مشتریان و هواداران موتورولا می توانند هم اکنون با مراجعه به وب سایت رسمی روش این شرکت، محصول جدید موتورولا را پیش خرید کنند؛ با اینحال هنوز مشخص نیست قیمت دقیق پرچمدار جدید موتورولا چه قدر خواهد بود.

اما آنچه از مشخصات فنی X۴۰ می دانیم، اینکه موتورولا از پردازشگر قدرتمند کوآلکام اسنپ دراگون نسل ۸ بر روی این محصول استفاده کرده و ظاهرا این محصول کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار بوده که به همین جهت نیز موفق به دریافت گواهینامه IP۶۸ شده است.

باتری تعبیه شده بر روی این محصول نیز ۴۶۰۰ میلی آمپر بوده که قرار است به همراه یک شارژر ۱۲۰ واتی در بازار چین عرضه شود. همچنین موتورولا قرار است از رابط کاربری نسخه ۵.۰ خود همزمان با آغاز فروش این محصول در بازار نیز رونمایی کند که پیش بینی می شود این نسخه احتمالا روی X۴۰ نیز نصب شده باشد.

در خصوص حافظه داخلی و رم محصول مذکور نیز باید گفت که X۴۰ در دو نسخه با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۱۵۶ گیگاباتی به بازار عرضه خواهد شد که البته رم هر دو نسخه ۸ گیگابایت اعلام شده است. صفحه نمایش این محصول نیز با فناوری OLED ساخته شده که در کنار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده بر روی آن، می تواند برای خریداران جذاب باشد. هنوز مشخصات فنی بیشتری در خصوص این محصول منتشر نشده است.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha