۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
 نقشه راه تجارت خارجی در زنجان عملیاتی شده است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

نقشه راه تجارت خارجی در زنجان عملیاتی شده است

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان به تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: نقشه راه با وجود بروکراسی‌های اداری و مشکلات سیستم اداری مقداری عملیاتی شده است. 

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه‌فرد، به تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: هدف از تدوین این نقشه‌راه، ایجاد یک ریل‌گذاری در مسیر توسعه تجارت خارجی و حرکت بر اساس یک نقشه راه مشخص است.

وی ابراز داشت: طی سال ۹۹ نیز نقشه راه تجارت خارجی تدوین از سوی استاندار تصویب شد و با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته اما این نقشه راه با وجود بروکراسی‌های اداری و مشکلات سیستم اداری عملیاتی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، به مشکلات فعالان اقتصادی و انتظار تولیدکنندگان و فعالان این بخش برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات باعث تسریع در اجرای برنامه های تجارت خارجی می باشد.

یگانه فرد به سفر سفیر برزیل به استان اشاره کرد و افزود: بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری استان از اهداف سفر به این استان است و سفر تجار خارجی به استان تقویت خواهد شد.

وی ابراز داشت: ظرفیت‌های خوب استان و زمینه‌های همکاری مشترک با برزیل در صنایع غذایی و معدنی و ... می‌تواند در توسعه تجارت و اقتصاد استان زنجان نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان زنجان برای توسعه اقتصاد استان از تمام توان خود استفاده می کند.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha