۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
 ۲۰۷ و تارا با ۲۴ درصد رقابت قیمتی در بورس کالا معامله شد

 ۲۰۷ و تارا با ۲۴ درصد رقابت قیمتی در بورس کالا معامله شد

در معاملات روز شنبه ۲۱۰۰ خودرو پژو ۲۰۷ و تارا عرضه شد که برای این تعداد عرضه ۵ هزار و ۹۸۳ نفر متقاضی خرید این خودروها بودند.

به گزارش بازار، برای این ۲۱۰۰ خودرو عرضه شده ایران خودرو به طور متوسط حدود ۲۴ درصد رقابت قیمتی بین ۵ هزار و ۹۸۳ نفر متقاضی ایجاد شد.

در زیر معاملات عرضه شده در بورس کالا را مشاهده می‌کنید. این معاملات تا ساعت ۱۵.۱۷ دقیقه است.

تارا اتوماتیک نقره‌ای تیتانیوم IKCO-TARAATS-۰۰ با عرضه ۱۲۵ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۳۷.۲۹ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۵,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۱,۰۸۱ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس IKCO-PEUG۲۰۷ABA-۰۰ با عرضه ۱۵۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۱.۸۲ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۳,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۳,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۱۶۵ نفر رسید.

تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم IKCO-TARAMTS-۰۰ با عرضه ۱۲۵ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۲۹.۸۶ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۳,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۴,۰۱۹,۲۴۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۵۰۹ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای نقره‌ای تیتانیوم IKCO-PEUG۲۰۷APRTS-۰۰ با عرضه ۵۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۱۸.۸۹ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۴,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۴,۸۰۳,۱۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۹۸ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ دستی مشکی آبنوس IKCO-PEUG۲۰۷MBA-۰۰ با عرضه ۳۰۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۲۷.۰۴ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۲,۹۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۳,۷۰۳,۳۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۸۱۶ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ دستی سفید IKCO-PEUG۲۰۷MW-۰۰ با عرضه ۳۰۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۲۷.۰۴ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۲,۹۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۳,۷۰۳,۳۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۸۱۶ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید IKCO-PEUG۲۰۷AW-۰۰ با عرضه ۱۰۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۲۵.۷۴ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۳,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۴,۷۰۸,۸۵۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۲۸۰ نفر رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای سفید IKCO-PEUG۲۰۷APRW-۰۰ با عرضه ۱۰۰ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۲۹.۲۱ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۴,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۵,۲۱۹,۹۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۲۷۲ نفر رسید.

تارا اتوماتیک مشکی آبنوس IKCO-TARAABA-۰۰ با عرضه ۱۲۵ دستگاه در تاریخ تحویل تحویل ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ با ۳۷.۸۵ درصد رقابت معامله شد، قیمت پایه این خودرو ۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه شده بود در نهایت به قیمت ۵,۱۸۳,۳۲۰,۰۰۰ ریال معامله شد. تعداد متقاضیان این خودرو به ۷۹۳ نفر رسید.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 1
      قیمت تارا دستی مشکی آبنوس چرا نیست