۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرصه صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است، گفت: شبکه ملی اطلاعات برای استقلال و خودکفایی در کشور لازم است.

غلام رضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: باید پیام رسان های داخلی را به مرحله ای از رشد برسانیم که هر ایرانی بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: عرصه صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است و امروز دولت و مجلس اسلامی و شرکت مخابرات ایران همدل و همراه شده اند تا این اولویت بر زمین مانده را احیا کنند.

وی ادامه داد: در زندگی بشر راه و ارتباطات نقش تعیین کننده در سلامت، آرامش، آسایش و امنیت دارد و گلستان عزم خود را برای صعود به بام پیشرفت جمع کرده است و گام های راسخ خود را بر پله تحول می گذارد.

منتظری تصریح کرد: ما به استقلال و خودکفایی در حوزه ارتباطات و به ویژه پیام رسان های داخلی باید برسیم چرا که کشورهای وابسته در این زمینه شکننده هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه پیام رسان ها ما برعصای ارتباطی بیگانگان تکیه کرده ایم، گفت: این نهضت زمانی جهادی است که دست اندرکاران از تمام ظرفیت استفاده کنند و نه بخشی از این ظرفیت ها.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: با تحول تدریجی جوامع بشری مدل ارتباطات نیازمند تحول و نوآوری است و نیازمند مدلی است که پاسخگوی نیازهای بشری باشد.

وی تصریح کرد: گلستان برای این نهضت جهادی به درستی برگزیده شده است چرا که این خطه بزرگ مردانی در صنعت ارتباطات و IT مثل پروفسور جلالی پرورش داده است.

منتظری تاکید کرد: کیفیت محوری در این زمینه دارای اهمیت است بر این اساس انتظار ما این است که در ادامه راه چتر حمایتی مسئولان را بر سر این پروژه بگذاریم تا باعث رضایتمندی مردم و جامعه شود.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha