۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
پاسخگویی به مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهروندان در نمایشگاه حمل‌ و نقل
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه خبر داد

پاسخگویی به مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهروندان در نمایشگاه حمل‌ و نقل

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از برپایی میز ارتباطات مردمی در نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور نمایندگان ارتباطات مردمی سازمان‌ها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه وشهرسازی، وحید قربانی گفت: به منظور ارتباط نزدیک اعضای دولت با مردم به منظور آگاهی از مشکلات آن‌ها و اهتمام در رفع آن میز ارتباطات مردمی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در تمامی ساعات اداری به صورت حضوری یا از طریق پست الکترونیکی و تماس تلفنی برای خدمتگزاری به مردم فعال بوده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: نمایندگان ارتباطات مردمی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در حوزه حمل ونقل برای پاسخگویی در غرفه این میز استقرار خواهند یافت تا پاسخگوی مشکلات شهروندان محترم باشند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه به عملکرد اداره ارتباطات مردمی در ۸ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: تعداد پاسخگویی به تلفن ارباب رجوع و تماس‌های کارشناسان در این مدت به ۱۱۲ هزار و ۸۰۸ عدد رسیده است.

وی ادامه داد: طی ۸ ماهه ابتدای امسال تعداد ۵ هزار و ۶۵۴ نامه درخواست‌های مردمی به معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل راه شهرسازی استان‌ها ارسال شده است.

به گفته قربانی ۹۷ دیدار و پاسخگویی حضوری به ارباب رجوع طی این مدت در تمام حوزه های راه و شهرسازی انجام شده است.

گفتنی است، نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذر در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۹۲٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha