۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

می دانید که انواع مختلف فیلتر تصفیه آب قابل نصب بر روی مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند؟

به گزارش بازار، می دانید که انواع مختلف فیلتر تصفیه آب قابل نصب بر روی مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند؟ شما هم به دنبال بررسی قیمت های مربوط به انواع فیلترها در دستگاه های یاد شده هستید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت آبگونه را مطالعه نموده و اطلاعات مدنظرتان را به دست آورید.

معرفی انواع فیلتر تصفیه آب مکمل دستگاه تصفیه آب خانگی

می دانید که انواع مختلف فیلتر تصفیه آب قابل نصب بر روی مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند؟ شما هم به دنبال بررسی قیمت های مربوط به انواع فیلترها در دستگاه های یاد شده هستید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت آبگونه را مطالعه نموده و اطلاعات مدنظرتان را به دست آورید.

 انواع دستگاه تصفیه آب خانگی جهت انجام عملکرد خود به گونه های مختلف از فیلتر تصفیه آب نیاز دارند. البته در نظر بگیرید که تعداد فیلترهای تعبیه شده در تجهیزات یاد شده با یکدیگر متفاوت می باشند. در برخی از این تجهیزات می توانید بیش از ۶ عدد فیلتر تصفیه آب مختلف را مشاهده کنید. مهمترین و اصلی ترین فیلترهای مکمل قابل نصب بر روی دستگاه های یاد شده عبارتند از:

  • فیلتر ماوراء بنفش یا اشعه یو وی ( UV ): بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به فیلتر ماوراء بنفش هستند. این مدل از فیلتر تصفیه آب در طراحی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله ای به کار رفته است. فیلتر اشعه یو وی می تواند با تابش میزان استانداردی از نور ماوراء بنفش تمامی میکرو اورگانیسم های زنده موجود در آب شامل انواع میکروب، ویروس، انگل و باکتری را حذف نماید. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، می توانید دستگاه هفت یا هشت مرحله ای را همراه با فیلتر تصفیه آب اشعه یو وی در اولویت خود قرار دهید.

  • فیلتر آلکالاین قلیایی: توجه نمایید که آب لوله کشی شهری با توجه میزان بالای املاح شیمیایی محلول در آن دارای خاصیت اسیدی می باشد. همچنین این آب بعد از تصفیه شدن نیز حالت اسیدی بیشتری را پیدا می کند. این امر می تواند برای عملکرد دستگاه گوارش و سلامتی بدن افراد بسیار مضر باشد. بنابراین در طراحی دستگاه تصفیه آب خانگی از فیلتر تصفیه آب آلکالاین قلیایی استفاده می کنند تا PH اسیدی آب را خنثی نموده و آب را مابین ۸ تا ۹.۵ درجه قلیایی نماید.آب قلیایی دارای خواصی بسیار مفید برای بدن انسان می باشد.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

  • فیلتر سوپر مینرال یا طعم دهنده: بسیاری از افراد فیلتر سوپر مینرال را با اسم فیلتر مواد معدنی می شناسند. برخی از مصرف کنندگان بر این باورند که استفاده از فیلتر یاد شده در دستگاه های تصفیه ضروری نمی باشد. فیلتر تصفیه آب سوپر مینرال حاوی قرص های مینرال بال است. این قرص ها املاح معدنی ضروری و مفید مورد نیاز بدن انسان مانند روی، منیزیم، کلسیم، زینک، آهن، پتاسیم و ... را که به اشتباه همراه با سایر آلاینده های شیمیایی آب توسط فیلتر اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب خانگی از آب لوله کشی حذف گردیده به آب خروجی اضافه می نماید. عمر مفید مربوط به فیلتر تصفیه آب سوپر مینرال در حدود ۲۴ ماه می باشد که بایستی مورد تعویض قرار بگیرد.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

  • فیلتر آنتی باکتریال: همانطور که در بالا اشاره شد آب لوله کشی شهری حاوی آلاینده های میکروبی می باشد که باعث ایجاد بیماری در بدن انسان میگردند. فیلتر تصفیه آب آنتی باکتریال در طراحی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله ای مورد استفاده قرار گرفته و با کمک فلز نقره، کربن اکتیو و مواد گیاهی انگل زدا قادر به پالایش آلایند های میکروبی در آب شهری می باشد. اگر نسبت به سلامتی خود و خانواده حساس هستید انتخاب این فیلتر را در اولویت قرار دهید.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

  • فیلتر محافظ ممبران: مهم ترین فیلتر تصفیه آب تعبیه شده در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس فیلتر ممبران است. هرچه عملکرد این فیلتر بهتر باشد میزان بیشتری از آلاینده های شیمیایی موجود در آب حذف می گردند. برای افزایش طول عمر فیلتر ممبران و جلوگیری از نوسان سختی آب در خروجی دستگاه از فیلتر تصفیه آب محافظ ممبران استفاده می شود. این فیلتر با کمک الیاف پلی پروپیلن ۰ تا ۱ میکرون، ریزترین ذرات فیزیکی معلق داخل آب را پالایش نموده و مانع از ورود آن ها به داخل فیلتر ممبران می گردد. این امر باعث افزایش طول عمر فیلتر ممبران و عدم نوسان در سختی آب خروجی از دستگاه می شود.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

  • فیلتر اکسیژن ساز: از آنجا که کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار مهم است، در هنگام طراحی دستگاه به این مورد نیز توجه خاصی می شود. فیلتر تصفیه آب اکسیژن ساز با کمک تکنولوژی اینفرارد یا مادون قرمز دور، باعث شکست در مولکول های آب می شود. شکست ملکولی آب جذب اکسیژن توسط گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد. با افزایش سطح اکسیژن در خون، اکسیژن رسانی بیشتری به مغز صورت گرفته و باعث ایجاد حالات شادابی و نشاط در انسان می گردد. طول عمر مفید این فیلتر در حدود ۱۸ الی ۲۴ ماه می باشد.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

انواع فیلتر تصفیه آب موجود در طراحی اولیه دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره شد امروزه بسیاری از افراد به دنبال بررسی انواع فیلتر تصفیه آب تعبیه شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی هستند. چرا که از این طریق می خواهند یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع دستگاه های مذکور را سفارش دهند. شما هم می توانید با توجه به کاربرد و انواع فیلترهای موجود در تجهیزات یاد شده، بهترین مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی را سفارش دهید. سایر فیلترهای مربوط به دستگاه های یاد شده که بطور معمول و بصورت پیش فرض در طراحی دستگاه تصفیه بکار رفته اند عبارتند از:

  • فیلتر الیافی پنج میکرون: جنس بکار رفته در این فیلتر تصفیه آب از الیاف پلی پروپیلن می باشد که می تواند املاح فیزیکی و معلق موجود در آب تا قطر ۵ میکرون را از بین ببرد. در صورتی که رنگ بدنه این فیلتر تغییر پیدا کند، می توانید نتیجه بگیرید که عمر مفید آن به اتمام رسیده است. همچنین عمر مفید این فیلتر در حدود ۵ ماه می باشد.

  • فیلتر کربن فعال: در دستگاه های تصفیه آب می توانید فیلتر کربن فعال را نیز مشاهده نمایید. فیلتر تصفیه آب کربن فعال می تواند رنگ بد، بوی بد و طعم نامطبوع آب آشامیدنی را از بین ببرد. همچنین لازم است بدانید که عمر مربوط به این فیلتر در حدود ۵ ماه می باشد.

  • فیلتر کربن جامد: این فیلتر نیز عملکردی مشابه با فیلتر کربن فعال دارد و خاصیت چربی گیری را به دستگاه تصفیه آب خانگی می افزاید. عمر مربوط به این فیلتر تصفیه آب نیز در حدود ۵ ماه می باشد.

  • فیلتر ممبران یا فیلتر اسمز معکوس: نقش اصلی مهمترین فیلتر تصفیه آب در یک دستگاه تصفیه، پالایش آلاینده های شیمیایی موجود در آب تا قطر ۰/۰۰۰۱ میکرون است. لازم به یادآوری می باشد که فیلتر یاد شده را زمانی می توانید مورد تعویض قرار دهید که سختی آب خروجی دستگاه بیشتر از ۹۹ پی پی ام شده باشد. همچنین عمر این فیلتر به میزان سختی آب لوله کشی، فشار آب، PH و دمای آب بستگی دارد. از سوی دیگر اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب آشامیدنی آن از غلظت املاح بالایی برخوردار است، بهتر است که از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم تصفیه اسمز معکوس استفاده نمایید.

  • فیلتر پست کربن: بدون شک یکی از مهمترین فیلترهای مورد استفاده در طراحی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدرن را فیلتر پست کربن شکل داده است. فیلتر تصفیه آب پست کربن در تمام دستگاه های یاد شده تعبیه شده است و معمولا از جنس کربن گیاهی ( زغال پوسته نارگیل ) می باشد. فیلتر پست کربن می تواند تمام ناخالصی های مربوط به آب آشامیدنی را به راحتی از بین ببرد. همچنین توصیه می گردد که فیلتر پست کربن را حتما سالانه مورد تعویض قرار دهید.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

توضیحاتی در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس

انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی با روش های مختلفی عملکرد خود را انجام می دهند. سیستم اسمز معکوس یکی از ساده ترین و در عین حال پیشرفته ترین روش های مورد استفاده در تصفیه آب می باشد. در این روش آب می تواند از فیلترهای تعبیه شده با فشار بالایی عبور کرده و آلودگی های خود را در لا به لای فیلترها باقی بگذارد. از مهمترین این آلودگی ها می توان به یون ها، مواد شیمیایی، سرب و آفت کش ها اشاره نمود. در حین خرید بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید جزئیات و مشخصات مربوط به دستگاه مدنظرتان را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

قیمت مربوط به دستگاه های تصفیه آب خانگی

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد، قیمت مربوط به این تجهیزات می باشد. قیمت دستگاه های یاد شده با توجه به مدل، برند، تعداد فیلترها و طراحی که دارند، بسیار متفاوت می باشد. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را با قیمت مناسبی تهیه و خریداری کنند. شما می توانید جهت خرید مقرون بصرفه ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، این فرصت طلایی را از دست ندهید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را به دست آورید.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

معرفی بهترین نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی

افرادی که قصد خرید و استفاده از انوع دستگاه تصفیه آب خانگی را دارند، می توانند دستگاه مدنظر خود را از نمایندگی های معتبر و معروف خریداری نمایند. برای این منظور هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی آبگونه و بررسی کامل محصولات موجود، سفارش خود را نهایی کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید اطلاعات کامل مربوط به انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را از فروشگاه تخصصی محصولات تصفیه آب آبگونه بدست آورید. ما در این مجموعه سعی داریم تا محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش بی نظیری را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم.

راهنمای خرید انواع فیلتر تصفیه آب برای دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه


 

کد خبر: ۱۹۲٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha