۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کارخانه تولیدی پوشاک کردستان به چرخه تولید بازگشت
پس از ۵ سال تعطیلی؛

کارخانه تولیدی پوشاک کردستان به چرخه تولید بازگشت

سنندج–رئیس کل دادگستری کردستان از بازگشت یک واحد تولیدی پوشاک این استان به چرخه تولید بعد از پنج سال تعطیلی به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاش های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد .

وی ادامه داد: متاسفانه بیش از پنج سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق این کارخانه و از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای این کارخانه در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفت .

رئیس کل دادگستری کردستان ضمن اشاره به رفع مشکلات پیش روی فعالیت این واحد تولیدی در استان، بیان کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده است تا با تکمیل فعالیت های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

وی با اشاره به شناسایی سرمایه گذار جدید برای این واحد تولیدی، افزود: واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است .

حسینی افزود: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می کند .

شایان ذکر است که کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار دارد و در حوزه پوشاک فعالیت داشته که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

کد خبر: ۱۹۲٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha