۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
رفع مشکل عشایر برای دریافت تسهیلات بدون وثیقه و ضمانت
رئیس سازمان امور عشایر ایران عنوان کرد

رفع مشکل عشایر برای دریافت تسهیلات بدون وثیقه و ضمانت

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تأمین وثیقه و ضمانت برای دریافت تسهیلات یکی از مشکلات عشایر است که با محقق شدن مصوبات دولت این مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش بازار، عباس پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تأمین وثیقه و ضمانت برای دریافت تسهیلات یکی از مشکلات عشایر است که با محقق شدن مصوبات دولت این مشکل برطرف خواهد شد.

پاپی زاده با اشاره به توجه ستاد اقتصادی دولت سیزدهم به افزایش اعتبارات صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی عشایری، گفت: در ادامه مصوبات دولت سیزدهم، ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برای عشایر درنظر گرفته شده تا عشایر به نقدینگی و تسهیلات ارزان‌قیمت دست یابند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: جامعه عشایری وفادار به این آب و خاک و پاسدار سرحدات کشور هستند و امروز فرزندان غیور این قشر زحمت کش باعث افتخار کشور هستند.

وی همچنین با اشاره به نقش ارزنده و بی بدیل عشایات گوشت قرمز داریم مدیون تلاش‌های عشایر هستیم چراکه اگر تولیدات عشایر نبود باید ۲۵۰ هزارتن گوشت قرمز به کشور وارد می‌کردیم. ر در تأمین امنیت مرزها و تأمین امنیت غذایی کشور، گفت: ۲۰۰ هزار تن گوشت قرمز در کشور توسط عشایر تولید می‌شود و اگر امروز ۵۰ هزار تن وارد

کد خبر: ۱۹۲٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha