۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
پهلوگیری ۳ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام

پهلوگیری ۳ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری ۳ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله فله بار مجتمع بندری امام خمینی خبر داد.

به گزارش بازار، حمید بدوی، در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی به داخل کشور اظهار کرد: ۳ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به وزن ۳۰۰ هزار تن در اسکله فله بار مجتمع بندری امام خمینی پهلودهی شدند.

وی با بیان اینکه ۵ فروند کشتی دیگر نیز در انتظار برای ورود به اسکله و پهلودهی هستند، ادامه داد: مجموعا ۸ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی از امروز تا چند روز آینده پهلودهی خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها حامل ذرت دانه‌ای، جو و کنجاله سویا هستند که از کشور برزیل وارد آب‌های ایران شده و در بندر امام خمینی (ره) پهلودهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه عملیات تخلیه محموله نهاده‌های دامی توسط دستگاه‌های مکنده شروع شده است، افزود: حمل مستقیم نهاده‌های دامی به مناطق مختلف کشور با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برنامه‌ریزی شده است.

بدوی در خصوص عملیات حمل و جابه‌جایی این نهاده‌های دامی گفت: برای حمل سریع نهاده‌های دامی هیچ مشکلی وجود ندارد و کامیون‌ها و کِشنده‌های مختلفی در بندر امام برای حمل این محموله‌ها وجود دارد.

وی همچنین از تخلیه و بارگیری ۲۳۰هزار تن نهاده دامی از بندر امام در دو هفته اخیر خبر داد و افزود: در دو هفته اخیر ۲۳۰ هزار تن نهاده دامی از این بندر به سایر نقاط کشور حمل شده است.

بدوی خاطرنشان کرد: تخلیه و حمل نهاده‌های دامی از انبارهای بندر امام بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

کد خبر: ۱۹۲٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha