۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
تملک ۱۲۰ هزار مترمربع اراضی شهری طی ۹ ماه در چالوس/ مسیر رادیو دریا باز شد
شهردار چالوس مطرح کرد؛

تملک ۱۲۰ هزار مترمربع اراضی شهری طی ۹ ماه در چالوس/ مسیر رادیو دریا باز شد

چالوس- شهردار چالوس از تملک ۱۲۰ هزار مترمرع از اراضی برای تعریض خیابان ها و معابر شهری طی ۹ ماه گذشته خبر داد و آن را بزرگترین دستاورد بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود یعقوبی بعداز ظهر پنج شنبه در حاشیه بازگشایی دو قطعه زمین در مسیر ساحلی رادیو دریا به سمت خط هشت چالوس با ابراز خرسندی از این بازگشایی و تملک هزار متر مربع، اظهار کرد: این معبر همواره مورد گلایه بسیاری از شهروندان بود و تردد را با سختی مواجه کرد بود که با تلاش اعضای شورا شهر، امام جمعه ،فرماندار و دستگاه قضا هزار متر مربع از زمین در خط هشت با ارزش ریالی بیش از ۴۰ میلیارد تومان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اهمیت این تملک و مسیری که دراین ورودی جاده ساحلی به صورت قیف ایجاد شده بود بیشتر از ارزش ریالی آن است، افزود: با این بازگشایی در ورودی جاده ساحلی ۲۴ متری تا مسیر رودخانه پیش خواهیم رفت همچنین اقدامات اولیه جهت سیکل اداری انتخاب پیمانکار برای سنگچین ساحلی و پیاده روسازی وجاده ساحلی انجام شده است.

شهردار چالوس با بیان اینکه این معبر مهم در شورای سیاستگزاری شورای شهر چالوس صورت گرفت ، یادآور شد: همگرایی بین مسئولین چالوسی بزرگترین دستاورد بوده است که مدیریت شهری توانست بعد از چندین سال اتحادی را ایجاد کند که مقدمه همین بازگشایی در شهر چالوس شده است.

تملک ۱۲۰ هزار مترمربع اراضی شهری طی ۹ ماه در چالوس/ مسیر رادیو دریا باز شد

یعقوبی به تملک ۱۲۰ هزار متر مربع طی ۹ ماه گذشته در چالوس خبر داد و گفت:این تملک ها به اندازه چندین سال تملک بوده است.

وی همراهی و تلاش شورای شهرو دادستان چالوس که شجاعانه دستور بازگشایی و آزاد سازی را داد همچنین از فرماندار و امام جمعه چالوس قدردانی کرد.

صابر سام دلیری رئیس شورای شهر چالوس نیز گفت:بازگشایی معابر و گشایش گره های ترافیکی یکی از اهداف مدیریت شهری در جهت توسعه جاده ساحلی از رادیو دریا به سمت خط هشت بوده است.

وی افزود: جاده ساحلی رادیو دریا پروژه بسیاری مهمی برای مدیریت شهری چالوس است چرا که یکی از بخشهایی که در سالیان گذشته باعث ترافیک در همین نقطه بوده است امروز این دو قطعه با همکاری مالکان به مساحت هزار متر مربع بازگشایی شده است.

سام دلیری در ادامه از همه کسانی که برای رسیدن به چالوس قوی با مدیریت شهری چالوس همکاری داشتند از جمله امام جمعه، فرماندارو دستگاه قضا تقدیر کرد.

کد خبر: ۱۹۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha