۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
وضعیت سودسازی دیران در دوره ۱۱ ماهه ۱۴۰۱
بازار خبر داد؛

وضعیت سودسازی دیران در دوره ۱۱ ماهه ۱۴۰۱

دیران در دوره ۱۱ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۴۸ تومان سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت داشته، به طوری که در ۱۲ ماهه سال گذشته این شرکت به ازای هر سهم ۷۵ تومان سود ثبت کرد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ایران دارو با نماد دیران در قراردادی با شرکت پخش البرز از ابتدای دی ۱۴۰۰ تا ۸ آذر ۱۴۰۱ حدود ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ تومان دارو فروخت که ۱۵ درصد ارزش دفتری دارایی در مقایسه با کل دارایی های شرکت است و ۲۵ درصد ارزش کل معامله در مقایسه با کل درآمدهای فروش شرکت در سال قبل است.

هرچند شرکت داروسازی ایران دارو در دوره ۱۱ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۴۸ تومان سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت داشته، به طوری که در ۱۲ ماهه سال گذشته این شرکت به ازای هر سهم ۷۵ تومان سود ثبت کرده بود. این شرکت در شرایط کنونی حدود ۶۳ تومان سود به ازای هر سهم به صورت انباشته دارد، به همین دلیل پیش بینی می شود در مجمع امسال سود خوبی را به صورت نقدی بین سهامداران توزیع کند.

دیران در سه ماهه اخیر بازدهی منفی ۳ درصد و در یک سال بازدهی منفی ۳۷ درصد ثبت کرده به همین دلیل پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

کد خبر: ۱۹۲٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha