۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
بهترین سرویس های پخش فیلم + خرید اکانت

بهترین سرویس های پخش فیلم + خرید اکانت

بهترین سرویس های پخش فیلم آنلاین پلتفرم های استریم ویدیو + خرید اکانت پرمیوم نت فلیکس ارزان قیمت قانونی و فوری.

به گزارش بازار، همان طور که می دانید در بیشتر کشورها اینترنت به تدریج نفوذ بیشتری یافته است. کم کم به دلیل افزایش سرعت و پهنای باند مشترکین اینترنت، امکان تماشای آنلاین فیلم برای کاربران فراهم شده است. در این راستا شرکت های بسیاری با فعالیت های VOC خود سعی در ارائه خدمات پخش آنلاین فیلم و سریال نموده اند.

امروزه تعداد این شرکت ها به اندازه ای رشد کرده و افزایش یافته که آشنایی با سرویس های فعال در این خصوص می تواند اطلاعات شما را به روز نگه دارد. پس این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

بهترین سرویس های پخش فیلم

می توان گفت سرویس استریم فیلم ها در حال تکمیل شدن است. اگر دقیق تر بخواهید پلتفرم Amazon Prime Videos کم کم به لیستی صعود و ارتقاء می یابد که MGM در رتبه اول و HBO Max در رتبه بعدی آن قرار دارد. سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است که واقعا از بین شبکه های متعدد مناسب ترین و بهترین سرویس های استریم فیلم کدام است و چه مشخصاتی دارد؟

ویژگی ها و مشخصات بهترین سرویس های استریم فیلم

ارائه صورتحساب ماهیانه از ویژگی های بهترین سرویس های پخش فیلم محسوب می گردد. اشتراک این شبکه ها حتی به صورت سالانه نیز قابل تهیه است که در صورت خرید اکانت یک ساله می توانید از فرصت های ویژه ای که این سرویس ها در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید. یکی از امکاناتی که این فرصت ویژه در اختیار کاربران قرار می دهد امکان تمدید اشتراک و یا لغو اشتراک می باشد.

شبکه نت فلیکس در گذشته بهترین سرویس در زمینه استریم فیلم به شمار می رفت ولی اکنون HBO Max گوی سبقت را ربوده و خود را در رتبه بهترین سرویس جای داده است.

برای آشنایی بیشتر در ادامه سعی می کنیم به چند سرویس استریم فیلم که در سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان بهترین سرویس های پخش فیلم شناخته شده اند اشاره کنیم:

  • HBO Max

HBO Max را به عنوان اصلی ترین رقیب هم پای نت فلیکس می توان دانست. کاربران می توانند اکانت HBO Max را به صورت ماهانه و یا سالانه تهیه کنند و از تماشای سریال ها و فیلم های آنلاین لذت ببرند. آرشیو Studio Ghibli که در این سرویس استریم فیلم در نظر گرفته شده است کامل بوده و آن را به یکی از بهترین سرویس های پخش فیلم تبدیل نموده است.

در HBO Max امکان پخش زنده فیلم ها وجود ندارد و کاربران تنها می توانند از آرشیو فیلم ها استفاده کنند. پلتفرم هایی که می توانند این سرویس استریم فیلم را ارائه دهند عبارتند از:

Amazon Fire, Roku, Android, Android TV, Apple TV, Chromecast, iPhone, iPad, iPod touch, PlayStation ۴, Macs and PCs, Samsung Smart TV, Xbox One, TiVo

  • نت فلیکس

قدیمی ترین سرویس در بین همه سرویس های فیلم جهان نت فلیکس است. نمایش فیلم ها، برنامه های کمدی و تلویزیونی همه و همه در این سرویس استریم فیلم جای دارند. این موضوع می تواند بهترین و تنها دلیل برای انتخاب نت فلیکس در طول سال های گذشته باشد. نت فلیکس همواره در حال به روز شدن و افزودن برنامه های جدیدی است که تماشای آنها را توصیه می کنیم.

برای استفاده از این سرویس لازم است اکانت ماهانه نت فلیکس را خریداری کنید. لازم به ذکر است که این سرویس قادر به پخش زنده برنامه نمی باشد. پلتفرم های قابل ارائه در این سرویس عبارتند از:

Android, iOS, web browers, Apple TV, Chromecast, Fire TV, Nvidia Shield, Roku, Smart TVs, PS۴, Xbox, set top boxes

  • دیزنی پلاس

Disney Plus در زمینه سرویس استریم فیلم مناسب ترین مورد برای کاربری خانوادگی به شمار می رود. این سرویس با دارا بودن آرشیو کاملی از انیمیشن های دیزنی و فیلم ها و سریال های مختلف توانسته است خود را به یکی از پرطرفدارترین سرویس استریم فیلم خانوادگی تبدیل کند. کاربران می توانند اکانت این سرویس را به صورت اشتراک ماهانه و یا سالانه خریداری کنند. البته با خرید اکانت تنها می توانید از آرشیو فیلم ها استفاده کنید؛ به عبارتی قابلیت پخش زنده در این سرویس در نظر گرفته نشده است.

پلتفرم هایی که در سرویس دیزنی پلاس قابل ارائه هستند عبارتند از:

Amazon Fire TV and Fire tablets, Roku, Chromecast, iOS, iPadOS, Android, Android TV, Apple TV, Xbox, PlayStation ۴, Android-based Sony Smart TVs, Chromebooks, Samsung and LG devices

بهترین سرویس های پخش فیلم

  • هولو

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که قصد ندارند برای آنتن های HD و کابل ها هزینه کنند، در این صورت پیشنهاد ما استفاده از سرویس استریم فیلم Hulu است. با خرید اکانت این سرویس می توانید به بیشتر نمایش های شبکه های اصلی البته به جز CBS دسترسی داشته باشید. علی رغم اشتراک پولی سرویس هولو کاربران ناگزیر به تماشای تبلیغات آن می باشند.

از مزایای این سرویس می توان به پخش زنده فیلم ها در آن اشاره نمود که می تواند رضایت مشترکین را به دنبال داشته باشد. کاربران می توانند اشتراک هولو را به دو صورت ماهانه و سالانه خریداری نمایند. در نهایت پلتفرم های زیر در سرویس هولو قابلیت ارائه دارند:

Android, Android TV, Apple TV, Chromecast, Echo Show, Fire Tablets, Fire TV, iPhones and iPads, LG TV (select models), Nintendo Switch, Mac and PC, PlayStation ۳ (no live programming), PlayStation ۴, Roku, Samsung TV (select models), VIZIO SmartCast TVs, Xbox, Xfinity Flex & X۱

  • Sling TV

ممکن است شما Sling TV را به عنوان بهترین سرویس های پخش فیلم دلخواه خود ندانید ولی این موضوع می تواند برای طرفداران و علاقه مندان به برنامه ها و مسابقات ورزش چنین نباشد. البته ناگفته نماند که Sling TV به دلیل پوشش بیشترکانال های جذاب و نیز شبکه های کابلی توانسته است در رده بهترین سرویس های پخش فیلم قرار بگیرد.

اکانت سرویس Sling TV تنها به صورت ماهانه به فروش می رسد و با تهیه آن می توانید از امکان پخش زنده فیلم ها و برنامه ها نیز برخوردار شوید. موارد زیر از پلتفرم هایی هستند که در این سرویس استریم فیلم قابل ارائه می باشند:

Fire TV, Apple TV, Chromecast, Roku, iPhone and iPad, web browsers, Android, Android TV, Xbox, Samsung Smart TVs, LG Smart TVs and VIZIO Smart TVs

  • آمازون پرایم ویدیو

Amazon Prime Video طرفداران بسیاری دارد آن را از بهترین سرویس های استریم فیلم دنیا می دانند. این سرویس درست همانند نت فلیکس فیلم ها و برنامه های متنوع و بسیاری دارد. متاسفانه این سرویس از قابلیت پخش زنده برنامه ها و فیلم ها برخوردار نیست و تنها به صورت اشتراک سالیانه در دسترس است. از دیگر مشخصات آمازون پرایم ویدیو پلتفرم های آن است که عبارتند از:

Fire TV, Fire tablet, iPhone, iPad, Chromecast, Xbox, PlayStation ۴, Smart TVs, Blu-ray players, Apple TV, Roku, Xfinity X۱

بهترین سرویس های پخش فیلم

  • پیکوک

آمازون و NBCU با برنامه ریزی و تلاش های بسیار موفق به همکاری با یکدیگر شدند و پیکوک را به کاربران خود ارائه نمودند. ممکن است در حال حاضر پیکوک را نتوان یکی از بهترین سرویس های استریم فیلم به شمار آورد ولی مطمئنا با رفع ضعف های آن در آینده می تواند به چنین عنوانی دست یابد.

استفاده از پیکوک رایگان و به همراه تماشای تبلیغات می باشد و می تواند برنامه ها و مسابقات ورزشی را به صورت زنده پوشش دهد. از پلتفرم های قابل ارائه در پیکوک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

Fire TV, Fire tablet, iPhone, iPad, Chromecast, Xbox, PlayStation ۴ & ۵, Smart TVs, Apple TV, Roku, Xfinity

کلام پایانی

در این مقاله به چند مورد از بهترین سرویس های استریم فیلم در جهان اشاره کردیم. البته تشخیص و شناسایی مناسب ترین آنها ممکن است قدری برای شما کاربران عزیز مشکل باشد. به خاطر داشته باشید که استفاده از هر چیز اصل و اورجینالی می تواند مزیت های منحصر به فردی برای کاربران داشته باشد. شما می توانید فیلم ها و سریال های دلخواه خودتان را از طریق این سرویس های جهانی تماشا کنید.

اما نکته مهم این است که برای تهیه اشتراک این سرویس ها نیاز به پرداخت ارزی دارید. سایت های معتبر بسیاری در این خصوص فعالیت دارند که تمام کارهای خرید اکانت را برای شما انجام می دهند. شما می توانید با راهنمایی سایت اکانتی شاپ https://accountishop.ir/ کارهای مربوط به خرید اکانت خود را انجام دهید.

کد خبر: ۱۹۲٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha