۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
روند نزولی «سیف مون» ادامه خواهد داشت| در چه صورت قیمت افزایشی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند نزولی «سیف مون» ادامه خواهد داشت| در چه صورت قیمت افزایشی خواهد شد؟

از زمان فروپاشی اخیر صرافی FTX، قیمت رمزارز سیف مون (Safemoon) همزمان با روند عمومی این بازار رو به افول گذاشته و دچار ریزشی چشمگیر شده که به نظر می رسد این ریزش ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار؛ از زمان فروپاشی اخیر صرافی FTX، قیمت رمزارز سیف مون (Safemoon) همزمان با روند عمومی این بازار رو به افول گذاشته و دچار ریزشی چشمگیر شده است. این رمزارز طی چند جلسه معاملاتی گذشته، همگام با روند کلی بازار از تاریخ ۲۳ نوامبر کاملا در حاشیه بازار معامله می شود.

در طول سال جاری، سیف مون با چالش‌های بی‌شماری مواجه بوده است، از جمله اتهاماتی مبنی بر تلاش برای استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغ این پروژه و در نتیجه، دستکاری قیمت توکن خود مواجه بوده و در مواردی نیز چندین سرمایه گذار از این پروژه به دادگاه شکایت کرده اند.

پیش بینی قیمت سیف مون

روند نزولی «سیف مون» ادامه خواهد داشت| در چه صورت قیمت افزایشی خواهد شد؟


همانطور که از تجزیه و تحلیل بالا مشاهده می شود، احساسات منفی، روند کلی بازار و پیش بینی های اکثر تحلیلگران این احتمال را تشدید می کند که ما در آغاز یک روند نزولی دیگر برای سیف مون قرار داریم.

این امر توسط اقدام اخیر قیمت که منجر به کاهش ۵ درصدی سیف مون در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه شد، تایید می شود. شاخص های فنی مانند الیگاتور ویلیامز نیز نشان دهنده ریزش احتمالی برای سیف مون است.

بنابراین، پیش‌بینی می شود که طی چند جلسه معاملاتی آینده، قیمت سیف مون به کاهش خود ادامه دهد. همچنین، این احتمال وجود دارد که طی جلسات آینده شاهد کاهش قیمت ها به زیر سطح قیمت ۰.۰۰۰۲۰ دلار باشیم.

همچنین ممکن است طی هفته‌های باقی‌مانده از سال جاری میلادی شاهد وخیم تر شدن اوضاع برای این رمزارز باشیم. با این حال، افزایش قیمت به بالاتر از سطح قیمت ۰.۰۰۰۳ دلار، تحلیل روند نزولی فعلی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha