۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
تحلیل قیمت رمزارز شیبا برای سال ۲۰۲۳ | آیا روند قیمت صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

تحلیل قیمت رمزارز شیبا برای سال ۲۰۲۳ | آیا روند قیمت صعودی خواهد شد؟

با ریزش بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، شیبا اینو نیز قدرت حرکت رو به جلو خود را از دست داده که دلیل آن، فرار سرمایه گذاران از خرید میم کوین هایی چون شیبا، تامادوج، دوجلون و ... است.

به گزارش بازار؛ با ریزش بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، شیبا اینو نیز قدرت حرکت رو به جلو خود را از دست داده که دلیل آن، فرار سرمایه گذاران از خرید میم کوین هایی چون شیبا، تامادوج، دوجلون و ... است.

قیمت شیبا اینو پس از صعود به بالاترین سطح تاریخ خودر روی ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار در سال ۲۰۲۱، با ۸۹ درصد ریزش قیمت به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۰ دلار فعلی رسیده است. این قیمت چند نقطه بالاتر از پایین ترین قیمت تاریخ شیبا یعنی ۰.۰۰۰۰۰۷۱ دلار است. ارزش بازار شیبا نیز اکنون به اندکی بیش از ۴.۴ میلیارد دلار سقوط کرده است.

به گفته کارشناسان، دلیل اصلی سقوط قیمت شیبا اینو، تغییر بنیادین در سیاست پولی و مالی این پروژه و ورود به عرصه هایی مانند متاورس بود که با توجه به مصادف شدن تقریبی این ورود با آغاز ریزش بازار رمزارزها، منجر به شکست شیبا در ادامه روند صعودی خود شد.

از سوی دیگر، فدرال رزرو نیز روی نرخ بهره و اتخاذ سیاست افزایش بهره بانکی توسط بانک مرکزی آمریکا شده و تحلیلگران انتظار دارند این بانک در سال ۲۰۲۳ به افزایش نرخ بهره خود ادامه دهد. فدرال رزرو همچنین سیاست‌های انقباضی کمی (QT) را اعمال کرد که ترازنامه آن را به شدت کاهش داد.

قیمت شیبا اینو نیز با سقوط سطح علاقه سرمایه گذاران به بازارهای پر ریسک همچون بازار ارزهای دیجیتال دچار ریزش شدید شد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

Shiba Inu price

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن SHIB در سال جاری به شدت سقوط کرده است. با اینحال، قیمت این شیبا اخیراً یک کانال صعودی کوچک را تشکیل داده که در نمودار بالا به رنگ سیاه نشان داده شده است.

قیمت فعلی همچنین اندکی پایین تر از میانگین های متحرک حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح خنثی ۵۰ سقوط کرده است. شیبا همچنین یک الگوی سر و شانه را تشکیل داده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت شیبا در دسامبر ۲۰۲۲ یک شکست نزولی داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح پشتیبانی کلیدی بعدی برای رصد خریداران روی ۰.۰۰۰۰۰۸۲ دلار خواهد بود. حرکت به بالای مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹۳ دلار، دیدگاه نزولی را نقض خواهد کرد.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha