۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
ابعاد استاندارد میز جلو مبلی به چه صورت است؟

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی به چه صورت است؟

میز جلو مبلی یک قطعه بسیار ضروری از مبلمان می باشد و حتی وجود آن در ادارات هم به اندازه مبلمان اداری، پارتیشن اداری و میز اداری و سایر لوازم مهم است.

به گزارش بازار، میز جلو مبلی یک قطعه بسیار ضروری از مبلمان می باشد و حتی وجود آن در ادارات هم به اندازه مبلمان اداری، پارتیشن اداری و میز اداری و سایر لوازم مهم است.

با مدل های جذابی که برای میزهای جلو مبلی وجود دارد ممکن است فکر کنید انتخاب آن آسان است. اما باید دقت کنید که ابعاد آن به گونه ای نباشد که پس از خرید برایتان کارایی نداشته باشد. ارتفاع میز جلو مبلی هم باید استاندارد باشد.

ساجیران زیباترین و به روز ترین مبلمان اداری را دارد و تمام استانداردهای لازم را در تمامی محصولات خود به کار برده است. شما عزیزان می توانید برای خرید میز جلو مبلی از سایت این مجموعه دیدن کنید و مدل های متنوع و شگفت انگیز آن را ببینید.

امروزه میز جلو مبلی را به صورت جدا از مبلمان و به انتخاب خود خریدار می فروشند، پس نیاز است میز جلو مبلی با ابعاد مناسب خریداری کنید. اگر ابعاد استاندارد میز جلو مبلی را نمی دانید، با ما همراه شوید.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی به تفکیک شکل هندسی آن

میزهای جلو مبلی بسیار متنوع شده اند و در انواع طرح ها و رنگ ها یافت می شوند و شما می توانید با توجه به نوع محیط استفاده و اندازه آن مکان، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

برای اینکه بدانید ابعاد استاندارد میز جلو مبلی چه چیزی می باشد، ابتدا باید در نظر داشته باشید که می خواهید میز جلو مبلی با چه طرح هندسی ای داشته باشید (برای مثال میز جلو مبلی گرد یا میز جلو مبلی مستطیل یا مربعی). ما در اینجا به شرح ابعاد استاندارد میز جلو مبلی در چند طرح هندسی می پردازیم.

۱.     ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مستطیل

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در اتاق نشیمن کار کنید و یا به دنبال میز جلو مبلی مناسب دفاتر کاری می گردید، میزهای مستطیلی برای شما مناسب ترین انتخاب خواهند بود. زیرا فضای کافی برای جا دادن لپ تاپ، اسناد و قهوه یا چای خود را خواهید داشت.

به طور کلی می توان گفت این نوع میز جلو مبلی رایج ترین و پرطرفدارترین نوع میز جلو مبلی است. همچنین برای داشتن میز جلو مبلی مستطیل بزرگ می توانید دو میز جلو مبلی مربعی تهیه کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید. در این صورت اگر تصمیم داشته باشید یک قطعه را به فضای دیگری منتقل کنید، کار راحتی خواهد بود.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مستطیلی ۵۰ در ۷۰ سانتی متر و یا ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر می باشد، اما شما به تناسب نیازی که دارید، می توانید سایزهای دیگری سفارش دهید.

۲.     ابعاد استاندارد میز جلو مبلی گرد

این مدل از میز جلو مبلی برای هر نوع مبلمانی مناسب است و به دلیل اینکه گوشه ندارد، ایمن تر است و به ذهن انسان تلقین می کند که فضای بیشتری برای اشیا دارد. به علاوه این مدل به دلیل زیبایی و دلپذیر بودن، بسیار محبوب است.

بسته به اینکه این میز جلو مبلی را در چه فضایی می خواهید استفاده کنید، می توانید آن را در هر یک از سه قطر ۹۰ سانتی متر، ۷۰ سانتی متر و یا ۶۰ سانتی متر تهیه نمایید. میز جلو مبلی گرد یک فضای آرامش بخش، راحت و دلپذیر را برای همه ایجاد می کند.

همچنین استفاده از آن در کنار مبلمان اداری هم مناسب است، چرا که به راحتی با هر نوع مبلی ست می شود.

۳.     ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مربعی

میز جلو مبلی مربعی به خاطر شکل آن، تعادل را در ذهن تداعی می کند و به فضایی که استفاده می شود، تعادل می بخشد. این مدل جلو مبلی برای مبلمان اداری یا مبلمان راحتی داخل منزل، مخصوصا برای فضاهای کوچک می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مربعی در ۸ اندازه دسته بندی می شود که عبارتند از میزهای جلو مبلی مربعی کوچک ۴۰ در ۴۰ سانتی متر، ۵۰ در ۵۰ سانتی متر، ۶۰ در ۶۰ سانتی متر، ۷۰ در ۷۰ سانتی متر و ۸۰ در ۸۰ سانتی متر و یا میز جلو مبلی مربعی بزرگ ۹۰ در ۹۰ سانتی متر، ۱۱۰ در ۱۱۰ سانتی متر و ۱۲۰ در ۱۲۰ سانتی متر.

اندازه فضای مورد نظر خود را بسنجید و میز جلو مبلی با ابعاد مناسب آن را انتخاب کنید.

۴.     ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مدل الماس

میز جلو مبلی مدل الماس که بسیار جذاب و منحصر به فرد است، طی چند وقت اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. می توان از این مدل میز برای اتاق نشیمن خانه های مدرن یا آپارتمان های کوچک در کنار مبل های ساده استفاده کرد.

در این مدل معمولا پایه ها فریم فلزی هستند و سطح میز شیشه ای از جنس سکوریت می باشد؛ اما مدل های چوبی آن هم وجود دارد.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی مدل الماس در دو سایز می باشد، ابعاد مدل کوچک تر آن ۴۵ سانتی متر در ۷۰ سانتی متر است و ابعاد مدل بزرگ تر آن ۴۵ سانتی متر در ۸۰ سانتی متر می باشد.

از این مدل میز جلو مبلی مدرن و چشم نواز در کنار مبلمان اداری و یا حتی کافی شاپ ها هم می توان استفاده کرد و زیبایی چشم نوازی به آن محیط افزود.

ارتفاع استاندارد میز جلو مبلی

راهنمای خرید میز جلو مبلی شیک و مناسب دکوراسیون منزل شما

ارتفاع میز جلو مبلی هم بسیار مهم است و به کارآمد بودن آن کمک می کند. ارتفاع میز جلو مبلی به ارتفاع مبلمان شما و نیز استفاده شما از آن بستگی دارد.

معمولا توصیه می شود ارتفاع میزهای جلو مبلی بین ۲.۵ تا ۵ سانتی متر از مبلمان شما کمتر باشد. ارتفاع استاندارد توصیه شده برای میزهای جلو مبلی بزرگ بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر و برای میزهای جلو مبلی کوچک بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد.

نسبت ابعاد میز جلو مبلی به مبلمان چگونه باشد؟

حال که ابعاد استاندارد انواع میز جلو مبلی را یاد گرفتیم ممکن است این سوال پیش بیاید که کدام اندازه مناسب مبلمان شما است؟

برای این کار از یک قانون طلایی استفاده می کنیم. این قانون می گوید که میز جلو مبلی شما باید دو سوم اندازه بزرگترین مبلتان باشد. مثلا اگر بزرگ ترین مبل شما، ۱۸۰ سانتی متر است، میز جلو مبلی ۱۲۰ سانتی متری مناسب آن است.

در نظر داشته باشید ترکیب چند میز جلو مبلی با اندازه ها و اشکال مختلف می تواند چیدمان داخلی شما را پویاتر و کارآمدتر کند ولی این انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد.

توصیه هایی برای استفاده از میز جلو مبلی

تولید کننده میز جلو مبلی گرد و مسطیل با پایه استیل - هرمو دکوراتیو

علاوه بر موارد بالا که برای ابعاد استاندارد میز جلو مبلی ذکر شدند، توصیه هایی برای استفاده مناسب میز جلو مبلی شما داریم که عبارتند از:

  • فاصله مناسب بین میز جلو مبلی و مبلمان ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر می باشد.
  • برای منازلی با متراژ کم میزهای جلو مبلی مستطیلی مناسب تر است.
  • برای مبلمان ال شکل میزهای جلو مبلی گرد یا مربعی مناسبند.
  • میز جلو مبلی گرد به دلیل نداشتن لبه تیز برای کودکان ایمن تر می باشد.
  • برای فضاهای اداری میز جلو مبلی مستطیلی مناسب تر است.
  • برای انتخاب میز جلو مبلی مناسب مبلمان خود، حتما نسبت های طلایی را در نظر داشته باشید.
  • انواع میز جلو مبلی مانند چوبی، فلزی، شیشه ای و ... در رنگ های متنوع وجود دارند، شما میز جلو مبلی متناسب با مبلمان و فضای خود را بخرید.

سخن آخر

میز جلو مبلی در فضاهایی همچون منازل، کافی شاپ ها، انواع محیط اداری و ... در کنار مبلمان استفاده می شود و هرکسی با هر کسب و کاری که دارد به خرید آن نیاز پیدا می کند. بنابراین بسیار مهم است که ابعاد استاندارد میز جلو مبلی را بدانید تا انتخابی کارآمد و مفید داشته باشید. شما میتوانید جهت خرید میز اداری نیز از شرکت ساجیران اقدام نمایید.

قبل از انتخاب ابعاد میز جلو مبلی، به متراژ و ویژگی های فضای مورد نظر خود و نیز نوع و مدل مبلمان دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین و دقیق ترین انتخاب را داشته باشید.

در این جا ما سعی کردیم در این رابطه هر آنچه لازم بود را بیان کنیم. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و پاسخ سوالات خود را گرفته باشید. همچنین می توانید مدل های بی نظیر و منحصر به فرد میز های جلو مبلی ساجیران را در سایت این شرکت مشاهده کرده و در ابعاد استاندارد مورد نظرتان سفارش دهید.

کد خبر: ۱۹۲٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha