۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
دستگاه های خشک کن ۷۰ درصد شالیکوبی های مازندران سنتی است
در گفتگو با بازار؛

دستگاه های خشک کن ۷۰ درصد شالیکوبی های مازندران سنتی است

آمل- موسوی، فعال در صنعت ماشین سازی مازندران گفت: ۷۰ درصد شالیکوبی های استان از خشک کن های سنتی و زمینی شالی استفاده می کنند که هزینه های تولید را افزایش می دهد.

سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که در زمینه تولید انواع قطعات ماشین آلات مشغول فعالیت هستیم، افزود: در این کارخانه از متخصصان تحصیلکرده دانشگاه های معتبر کشور به عنوان نیروی کار استفاده می شود.

وی با اظهار این که در زمینه قطعات ماشین آلات شن وماسه، مهندسی مواد و ماشین سازی فعالیت می کنیم، گفت: تولید ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات خوراک دام وطیور، قعطعات بازیافت و معادن ماسه از جمله زمینه های فعالیت است.

وی به طرح توسعه کارخانه اشاره کرد و گفت:با ثبت اختراع و تولید قطعات نو و جدید به عنوان یک واحد فناور فعال هستیم و شرایط دانش بنیانی این شرکت نیز در دست اقدام است.

موسوی با بیان این که اجرای طرح توسعه سبب افزایش تولید و اشتغال برای ۴۰ نفر خواهد شد، گفت: اکنون ۲۰ نیروی اداری و تولید در این مجموعه فعالیت دارند و با اجرای طرح توسعه شمار نیروها افزایش خواهد یافت.

این کارآفرین صنعتی به تولید ماشین آلات کشاورزی اشاره کرد و گفت: دستگاه برداشت و کیسه گیری شالی از جمله تولیدات به شمار می رود زیرا ۷۰ درصد شالیکوبی ها از خشک کن های سنتی و زمینی استفاده می کنند و این مسئله هزینه ها را افزایش می دهد.

وی گفت: استفاده از دستگاه های مدرن شالی نیازمند هزینه های تهیه و نگهداری بوده که از توان برخی واحدها خارج است از این رو برای رفع مشکل اقدام به تولید دستگاه برداشت و کیسه گیری شالی کردیم.

وی افزود: این دستگاه با کاربرد در خشک کن های زمینی کار خشک کردن و کیسه گیری شالی را انجام می دهد و قادر است هزینه های کارگری را ۸۰ درصد کاهش دهد.

کد خبر: ۱۹۲٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha