۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد استان همدان به چرخه تولید
استاندار همدان اعلام کرد:

بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد استان همدان به چرخه تولید

همدان - استاندار همدان از بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد استان همدان به چرخه تولید خبرداد و گفت: نباید سرمایه گذاران با دلسردی روبرو شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در شورای اداری استان همدان گفت: طی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان همدان اعتبارات بسیار مناسبی در حوزه های مختلف به استان اختصاص یافت که بخشی از آن اختصاص داده شده است.

وی بابیان اینکه پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یابد، افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان همدان اختصاص داده شد و موافقت‌نامه‌های این حوزه برای ابلاغ صادر شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید از ظرفیت اقتصادی در جهت جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند، گفت: دشمن با طمع‌ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود، به دنبال ضربه زدن به کشور است.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه های اجرایی باید خود مراقبتی، پایش هوشمند و گشت‌های شبانه حفاظت از تاسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: یکی از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که تولید کنندگان و سرمایه گذاران با دلسردی روبرو شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید الگو و سرمشق باشند و تلاش کنند که در جشنواره شهید رجایی سال آینده به عنوان نمونه معرفی شوند.

استاندار همدان یادآور شد: بر اساس سیاست گذاری‌های صورت گرفته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، ۱۱۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید بازگردانده شده است.

کد خبر: ۱۹۲٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha