۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
 اهداف نشست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت تشریح شد
توسط دبیر نشست توسعه سرمایه انسانی وزارت نفت؛

اهداف نشست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت تشریح شد

عاکفیان، دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اهداف برگزاری نخستین دور این نشست را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، نازیلا عاکفیان امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذرماه) در نخستین نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت با بیان اینکه این نشست بهانه‌ای بود تا در حوزه منابع انسانی همسو و هم‌جهت، هم‌دل و همراه شویم، اظهار کرد: اگر در این نشست نقشه راه مشخص شود، می‌توانیم به توسعه منابع انسانی اهتمام بورزیم.

وی هدف این نشست را تعامل بیشتر مسئولان با یکدیگر عنوان کرد و افزود: قرار است این نشست هر ساله برگزار و خروجی‌های آن رصد شود تا به اهداف بیشتری دست یابیم، به همین منظور دبیرخانه دائمی این نشست تشکیل شده است.

دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت گفت: در نشست امسال، آسیب‌شناسی چالش‌ها و راهکارهای برون‌رفت از آن به‌عنوان محور اصلی انتخاب و نشست نخست بر این اساس در حال برگزاری است.

عاکفیان درباره اقدام‌های انجام‌شده برای این نشست توضیح داد: برای برگزاری این نشست، فراخوان ایده برای تمامی کارکنان منتشر شد تا اگر دغدغه‌ای وجود دارد برای ما ارسال کنند و پس از بررسی از ایده برتر تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این نشست قصد داشتیم صدای همکاران شنیده شود، تصریح کرد: از این منظر ۱۵۴ ایده به کمک مؤسسه مطالعات انرژی با شاخصه‌های نو بودن، مؤثر بودن و قابلیت اجرایی داشتن از دو مدل دلفی و نخبه‌شناسی بررسی شد که در نهایت ۲۳ ایده به کمیته داوری تخصصی رفت و ۱۰ ایده برتر شناسایی شد.

دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت در پایان گفت: برای اینکه تمام ایده‌ها شناخته شود اسامی ایده‌پردازان و چکیده‌ای از ایده‌ها منتشر شد.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha