۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
تخلیه ۱۱.۵ میلیون تن نهاده انسانی و دامی در بندر امام

تخلیه ۱۱.۵ میلیون تن نهاده انسانی و دامی در بندر امام

رئیس اداره کالاهای فله منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) با اشاره به ورود روزانه ۱۸۵۰ کامیون به این منطقه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱.۵میلیون تن نهاده انسانی و دامی در بندر امام تخلیه شده است.

به گزارش بازار، مصطفی شهبازی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا ۱۳ آذرماه بالغ بر ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تن انواع نهاده‌های انسانی و دامی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تخلیه شده است.

وی ادامه داد: از این میزان، ۹ میلیون و ۸۶۰ هزار تن بارگیری و از طریق شبکه توزیع به مقاصد اصلی ارسال شده است.

وی افزود: از ابتدای آذرماه تا امروز به‌طور میانگین روزانه ۱۸۵۰ دستگاه کامیون و ۱۰۸ دستگاه واگن به مجتمع بندری امام ورودی داشته‌ایم که پس از بارگیری، بندر را به مقاصد اصلی ترک می‌کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز شنبه این هفته از اعزام و بارگیری ۱۷۵۰ کامیون به بندر امام خمینی (ره) خبر داده و گفته بود: سه‌شنبه هفته گذشته (۸ آذر ۱۴۰۱) حدود ۱۵۰۰ دستگاه کامیون به بندر امام اعزام شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که روند رو به رشد اعزام کامیون طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ادامه داشت به‌طوری که امروز تعداد کامیون‌های اعزامی به هاب غلات ایران به ۱۷۵۰ دستگاه افزایش یافته است.

وی با تأکید بر این‌که اعزام کامیون و بارگیری کالا در بندر امام خمینی (ره) طی هفته گذشته مطلوب بود، افزود: از ۱۷۵۰ کامیونی که امروز کالا بارگیری کرده‌اند ۱۳۰۰ دستگاه مربوط به بخش خصوصی و ۴۵۰ دستگاه مربوط به بخش دولتی بوده است.

کد خبر: ۱۹۲٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha