۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
هتل بین المللی و ۳۵ طبقه‌ای نوشهر ۸۵ درصد پیشرفت دارد
در گفتگو با بازار؛

هتل بین المللی و ۳۵ طبقه‌ای نوشهر ۸۵ درصد پیشرفت دارد

نوشهر- زرودی، فرماندار نوشهر پیشرفت فیزیکی ابرپروژه بین المللی گردشگری ۳۵ طبقه ای و با ۵۱۰ اتاق و سوئیت را در شهرستان ۸۵ درصد اعلام کرد.

رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که پروژه بزرگ گردشگری هتل آراز در شهرستان در دست اجرا است، پیشرفت فیزیکی آن را ۸۵ درصد ذکر کرد و افزود: این پروژه در ۳۵ طبقه در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه پروژه هتل آراز دارای ۵۱۰ اتاق و مجهیز به تمامی امکانات هتل های پنج ستاره بین المللی است، افزود: این اولین هتل بین المللی و پنج ستاره در منطقه به شمار می رود که حدود پنج سال از آغاز ساخت آن می گذرد.

زرودی رستوران، تالارهای مجلل برای برگزاری مراسم ها، سالن های کنفرانس و همایش، سالن ورزشی و تفریحات آبی نظیر اسکی روی آب، جت اسکی و غیره را از جمله بخش های این هتل بین المللی و ۳۵ طبقه ای اعلام کرد.

فرماندار نوشهر با اظهار این که این هتل در زیباترین منطقه شمال کشور و مشرف به دریا و جنگل ساخته می شود، گفت: بهره گیری از این هتل ظرفیت های گردشگری و اقامتی شهرستان با چندبرابر افزایش خواهد داد.

وی بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات فراروی این پروژه گردشگری تاکید کرد و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای رشد اقتصادی و توسعه پایدار در منطقه مهم دانست.

کد خبر: ۱۹۲٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 1
      با این قیمتهای گزاف هتلهای شمال کشورهیچ توجیه اقتصادی نداره فکر کنم بایدهرایرانی یک اپارتمان یا ویلا داره اونجا