۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
اجرای طرح آبرسانی به گرمسار | ۲۱ میلیون مترمکعب آب پایدار تامین می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح آبرسانی به گرمسار | ۲۱ میلیون مترمکعب آب پایدار تامین می شود

سمنان- عسگری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان از اجرای طرح آبرسانی به گرمسار خبر داد و گفت: در این طرح ۲۱ میلیون متر مکعب آب پایدار برای گرمسار به خصوص صنعت تامین می شود.

محسن عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح آبرسانی به گرمسار با هدف ارتقای آبرسانی، تامین آب مورد نیاز شرب و صنعت و همچنین ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران در بخش های تولیدی در دست اجرا است، تاکید کرد: مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی از ۲۱ میلیون متر مکعب آب بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از ۲۳ کیلومتر خط مسیر انتقال آب به گرمسار تاکنون اجرایی شده است، تاکید کرد: تکمیل این طرح آبرسانی که از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان بود، در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه روند اجرایی و تکمیل پروژه به خوبی پیش می رود، ابراز داشت: هشت کیلومتر از مسیر انتقال آب باقی مانده که در تلاش هستیم تا آن را هم تکمیل کنیم.

عسگری با بیان اینکه در کنار خط لوله انتقال این طرح آبرسانی یک ساختمان پیش‌تصفیه نیز دارد که تاکنون ده درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دست تکمیل است، ابراز داشت: عملیات احداث ابنیه فنی این بنا بعد از خاکبرداری هایی که در هفته گذشته صورت گرفته، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان پیش‌تصفیه طرح انتقال آب به گرمسار،آرادان و ایوانکی تا اواسط سال آینده به اتمام خواهد رسید، بیان کرد: انجام پوشش داخلی و خارجی لوله‌های تولید شده نیز در روزهای آتی صورت می گیرد تا بتوانیم سرعت خوبی نیز به این پروژه ببخشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه این طرح بخشی از دغدغه تامین آب به خصوص برای سرمایه گذاران در گرمسار و ایوان کی و همچنین آرادان را رفع خواهد کرد و مردم نیز به منبع آب پایدار دست خواهند یافت، گفت: پیش‌بینی می‌شود پیمانکار اجرای خط انتقال ، تا پایان آذرماه از طریق مناقصه انتخاب شود تا بتوانیم کار را بهتر پیش ببریم.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha