۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
اختلال درگاه‌های اینترنتی و مشکلات کسب و کارها | توسعه خدمات ضروری است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اختلال درگاه‌های اینترنتی و مشکلات کسب و کارها | توسعه خدمات ضروری است

سمنان- محبوبی، مشاور صنایع اتاق بازرگانی سمنان گفت: صاحبان کسب‌وکار برای انجام امورات و تشریفات اداری به سامانه‌های مرتبط مراجعه می‌کنند که قطعی اینترنت مشکلاتی برای آنان پدید آورده است.

فرامرز محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بررسی اختلالات اینترنتی سامانه‌ها ویژه کسب و کار از جمله الزامات امروز است، تاکید کرد: صاحبان کسب‌وکار برای انجام امورات و تشریفات اداری به سامانه‌های مرتبط مراجعه می‌کنند، اختلال در این درگاه‌های مشکلات مختلفی به وجود آورده است

وی با اشاره به ضرورت ایجاد راهکار مناسب برای حمایت از کسب و کارها، افزود: سامانه‌ها در مرکز متمرکز هستند، پروتکل‌های خاص در این زیرساخت‌ها باید رعایت شود

مشاور صنایع اتاق بازرگانی سمنان همچنین گفت: مخابرات ارائه‌دهنده اینترنت، شبکه داخلی و ارتباطات است، متولیان سامانه‌های خدماتی باید ابزارهای، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به نوع خدمات در اختیار داشته باشند.

محبوبی همچنین با بیان اینکه مشکلات زیرساخت سامانه‌های خدمت رسان به کسب وکارهای فشار مضاعفی تحمیل کرده است، تاکید داشت: باید ساز و کار حمایتی از کسب وکارها داشته باشیم.

وی افزود: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا سامانه‌های خدمات دهنده در بستر اینترنت داخلی باشد چون در زمان اختلال و قطعی اینترنت این خدمات پویا و به هنگام باشند.

کد خبر: ۱۹۱٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha