۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
وزارت راه و شهرسازی توانایی برداشتن وزنه مسکن را ندارد| رئیس جمهور کمک کند
نماینده مردم خدابنده در گفتگو با بازار:

وزارت راه و شهرسازی توانایی برداشتن وزنه مسکن را ندارد| رئیس جمهور کمک کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: نباید اینطور فکر کنیم که وزارت راه و شهرسازی به تنهایی می تواند وزنه مسکن را از روی زمین بردارد لذا رئیس جمهور باید همواره برای این بخش وقت بگذارد.

سید البرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه کلید حل مشکلات وزارت راه و شهرسازی اعتماد درونی و بخش خصوصی است بیان کرد: هر فردی برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شود رئیس جمهور باید در کنار این گزینه و اهداف این وزارتخانه بماند.

وی تاکید کرد: وزارت راه وشهرسازی و به ویژه مسکن یک امری چند وجهی است و اینطور نیست که ما فکر کنیم وزارت راه و شهرسازی به تنهایی می تواند وزنه مسکن را از روی زمین بردارد لذا رئیس جمهور باید همواره برای این بخش وقت بگذارد.

این نماینده مجلس با اشاره به معرفی بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و رای آوری این گزینه بیان کرد: ابتدا ما باید برنامه های وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی را در مجلس بشنویم چراکه وی موافقین و مخالفینی ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال ما زمان تولید مسکن در یک سال اخیر را از دست داده ایم و به نظر می رسد که مجلس هم باید در زمینه انتخاب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی جدی برخورد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمی شود به راحتی از انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی گذشت و باید نسبت به انتخاب افراد برای تصدی این وزارتخانه تخصصی تر نگاه کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه قاسمی در زمان رای اعتماد از مجلس، تقریبا مخالف نداشت به این دلیل بود که این فرد سوابق زیادی داشت و بنده هنوز هم معتقدم که وی می توانست کار کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: یکی از ایرادات این بود که کمیسیون عمران به خوبی در زمینه فعالیت این وزیر نقش آفرینی نکرد و فعالیت ها را خوب رصد نکرد.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha