۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
بی اطلاعی مدیران از مشکلات تولید حاصل عدم تعامل آنها با صنعتگران است
مدیرعامل شرکت سوله استرآباد:

بی اطلاعی مدیران از مشکلات تولید حاصل عدم تعامل آنها با صنعتگران است

گرگان-موسوی، مدیرعامل شرکت سوله استرآباد گفت:عدم تعامل بین مدیران و صاحبان صنایع باعث شده تا آنها آگاهی لازم را از مشکلات تولید نداشته باشند و به این ترتیب سکوت صنعتگران را حمل بر رضایت آنها می دانند.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:مسئولان سکوت واحد های تولیدی را در خصوص مشکلات و چالش هایشان به جنبه مثبت برداشت نکنند چراکه عدم تعامل بین مسئولان و صاحبان صنایع باعث شده تا آنها آگاهی لازم را از مشکلات تولید نداشته باشند و به این ترتیب سکوت صنعتگران را حمل بر رضایت آنها می دانند.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد افزود: بازپس گیری اراضی از واحد های غیر فعال و واگذاری به واحدهای فعال رونق خوبی را در ناحیه صنعتی گرگان دو ایجاد کرده است.

موسوی با بیان این موضوع که شهرک صنعتی گرگان دو در حال حاضر واحدهای تولیدی فعال کمی دارد، بیان کرد: شاید در این ناحیه از مشکلات زیرساختی خیلی خبری نباشد اما با افزایش زیاد واحدهای تولیدی در این ناحیه به مرور زمان مشکلات زیرساختی بروز خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اینکه چالش های زیرساختی شهرک های صنعتی رفع شود، باید دولت بودجه بیشتری را در اختیار شرکت شهرک های صنعتی قراردهد.

موسوی با بیان این نکته که قطعی برق در تابستان منجر به آسیب به واحدهای تولیدی و صنایع شده، یادآورشد: در تابستان واحد های تولیدی برای جبران کمبود برق از موتور دیزل استفاده کرده اند.

وی ضمن اعلام این مطلب که واحدهای تولیدی که از موتوربرق استفاده می کنند با نصف توان تولید خود فعالیتشان را ادامه دادند، افزود: مسئولان باید مراوده بیشتری با صنایع برقرارکنند و با نظرات کارشناسی و آگاهی لازم تصمیمات مناسبی در این حوزه بگیرند.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha