۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
مسئولان نسبت به کنترل نرخ اجاره بها اقدام کنند
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس:

مسئولان نسبت به کنترل نرخ اجاره بها اقدام کنند

لطفی، نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: قرار بود دولت سالی یک میلیون واحد مسکونی تحویل دهد اما تاکنون در حوزه انتخابیه یک متر زمین هم تحویل داده نشده است.

به گزارش بازار، حسن لطفی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن سلام و درود به ملت شریف ایران، همکاران محترم و مردم شریف شهرستان های رزن و درگزین گفت: در ابتدا اصل سی و یکم و چهل و سوم قانون اساسی را به دولت متذکر می شوم در اصل ۳۱ قانون اساسی آمده است داشتن مسکن مناسب حق هر فرد و خانواده ایرانی است بنابراین دولت موظف بوده با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندتر هستند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

وی افزود: اما اصل چهل و سوم و بند یک آن اظهار می دارد که تامین نیازهای اساسی اعم از مسکن، خوراک، پوشاگ، مسکن، بهداشت، آموزش و پرورش و امکانات لازم برای تشکیل خانواده باید وجود داشته باشد اما تورم و گرانی افسارگسیخته و فقر و تنگ دستی و تبعیض و بی عدالتی، حاشیه نشینی، و فساد اداری و بیکاری موجود در کشور نشان می دهد که اصول سی و یکم و چهل و سوم قانون اساسی در کشور به خوبی اجرا نشده است و منجر به نارضایتی مردم شده است لذا بخشی از اعتراضات مردمی در ۲ ماه اخیر انعکاسی از نارضایتی مردم نسبت به وضعیت موجود در کشور است هرچند که دشمنان نظام بر این موج سوار شده و آن را تبدیل به اغتشاش کردند امیدارم که دولتمردان ضمن احترام به اعتراضات قانونی مردم نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام نمایند.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: همکاران همه شما مستحضرید وزیری که به شهرستان ها سفر می کند حداقل باید بخشی از مشکلات مرتبط به حوزه خود را برطرف کند اما وزیر بهداشت به شهرستان رزن سفر کرده است ولی پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی که ۳ سال فعال بود با سفر ایشان تعطیل شد به وزیر بهداشت تذکر می دهم که نسبت تامین و تخصیص اعتبار جهت راه اندازی این بیمارستان اقدام نماید.

نماینده مردم رزن و درگزین خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: آقای سجادی! دلیل تبعیض و بی عدالتی در بین استان ها و مراکز استان ها و شهرستان ها چه بوده است؟ جنابعالی و همکاران شما اکثر امکانات را به مراکز استان ها می دهید و نسبت به مسائل شهرستان ها بی توجه هستند در شهرستان های رزن و درگزین نشانی از سرانه ورزشی وجود ندارد چرا نسبت به مشکلات ورزش این شهرستان بی توجه هستید؟ به جنابعالی تذکر می دهم که نسبت به توزیع عادلانه امکانات در شهرستان و مخصوصا حوزه انتخابیه و تکمیل پروژه های نیمه تمام آن اقدام نمایید.

وی خطاب به مسئولان وزارت راه گفت: قرار بود دولت سالی یک میلیون واحد مسکونی تحویل دهد اما تاکنون در حوزه انتخابیه یک متر زمین هم تحویل داده نشده است لذا مردم مسکن نخواستند و فقط انتظار این را دارند که نسبت به کنترل اجاره بها اقدا کنید به مسئولان تذکر می دهم که نسبت به تعیین تکلیف مسکن ملی متقاضیان این شهرستان ها اقدام کنند.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha