۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات و تامین دارو دربابل هزینه شده است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل:

۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات و تامین دارو دربابل هزینه شده است

بابل - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات ودارو برای مقابله با کرونا هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عین اله زاهد پاشا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای مقابله کرونا هزینه شده است، افزود: از این میزان ۵۰ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات و دارو بوده است.

وی با عنوان اینکه ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص یافته است، افزود: بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای مطالبات دارویی، ۲.۶ میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات نظیر دستگاه تنفسی و ۱۱ میلیارد تومان برای لوازم مصرفی و دارویی هزینه شده است.

وی میزان کمک های غیرنقدی صورت گرفته توسط مردم و گروه های خیرین را بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در راستای تامین نیروهای مورد نیاز درمان و خدمات نیز، ۳۷ پرستار، ۳۷ نیروی درمانی و پزشکی، ۵۲ نیروی خدماتی، ۲۵ نیروی نگهبان و ۵۶ کمک پرستار جذب شده است.

پاشا ادامه داد: در دوران مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت معیشتی همکاران بیش از ۵۶ میلیارد تومان برای معوقات پرسنلی و پاداش هزینه شده است.

کد خبر: ۱۹٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha