۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۳۰ طرح مهم اقتصادی در ملایر شناسایی و اجرای آنها پیگیری می شود
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

۳۰ طرح مهم اقتصادی در ملایر شناسایی و اجرای آنها پیگیری می شود

همدان - فرماندار ویژه ملایر گفت: فهرست ۳۰ طرح مهم اقتصادی در ملایر شناسایی و به مدیران دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که باید تا بیستم هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع و مشکلات این طرح‌ها را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قدرت اله ولدی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در فرمانداری ملایر برگزار شد، بیان کرد: سال ۹۹ به فرمان مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده و این نشان می‌دهد که اشتغال و معیشت مردم بسیار مهم و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان ملایر طی سال گذشته فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و اگر ورود برای مواردی از جمله جهانی شدن مبل منبت و دیگر پروژه‌های بزرگ صورت نمی‌گرفت شاید گرفتاری اقتصادی در شهرستان به مراتب بیشتر از اینها بود، گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مسائل و مشکلاتی را به وجود آورده که با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران در قالب اقتصاد مقاومتی می‌توان تحریم‌ها را کم اثر کرد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه ملایر در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر موارد وضعیت خوبی دارد، افزود: استان همدان در سال گذشته رتبه اول اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور کسب کرد که نشان از زحمات و تلاش‌های همه مدیران بود.

ولدی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تپه «نوشیجان» به عنوان یک اثر ماندگار تاریخی در شهرستان به عنوان سومین اثر شهرستانی ثبت جهانی شود، گفت: فهرست ۳۰ طرح مهم اقتصادی در ملایر شناسایی و به مدیران دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که باید تا بیستم هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع و مشکلات این طرح‌ها را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار سال و ظرفیت بالای شهرستان ملایر باید در موارد ۱۴ گانه اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری صورت گیرد کمااینکه انتظارات بیشتری هم در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان ملایر باید پیگیری ویژه‌تری برای جذب اعتبارات از استان داشته باشند، گفت: باید در سال جهش تولید تلاش بیشتری داشت تا موانع و مشکلاتی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد رفع شود و در این خصوص مدیران باید تلاش چند برابری داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: تمام توان ما باید این باشد که بتوانیم ضمن توسعه روزافزون شهرستان مشکلات را رفع و رضایت مردم را جلب کنیم.

کد خبر: ۱۹٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha