۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
برداشت گل گاو زبان در قزوین آغاز شد
مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

برداشت گل گاو زبان در قزوین آغاز شد

قزوین- مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به این که پرورش گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های اشتغال زنان روستایی است، گفت: برداشت گل گاو زبان توسط زنان روستایی در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، عباس آقاعلیخانی از آغاز برداشت گل گاوزبان توسط زنان روستایی اردبیلک خبر داد و اظهار کرد: پرورش گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های اشتغال زنان روستایی است.

این مسئول با اشاره به تولید محصولات ارگانیک در این شرکت تعاونی، تصریح کرد: تعاونی روستایی زنان علاوه بر حمایت اقتصادی می‌تواند با آموزش مداوم در زمینه کنترل آفات و نهاده‌های جدید با اتکا به سیستم‌های نوین آبیاری زمینه‌ساز توسعه شود.

وی افزود: گل گاو زبان یک گیاه دارویی است که از خواص و فواید بی نظیری برخوردار است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با ارتقای دانش و ظرفیت‌های علمی زنان، آنان را توانمند کنند، افزود: بین عوامل اقتصادی، اجتماعی و میزان مشارکت زنان روستایی در فعالیت‌های تعاونی رابطه مثبتی وجود دارد.

این مسئول اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی زنان از جمله تشکل‌های فعال در مناطق روستایی هستند که هدف آنها توانمندسازی زنان روستایی برای خود یاری و همیاری آگاهانه و کمک به بهبود مستمر وضعیت زندگی معیشتی است.

کد خبر: ۱۹٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha