۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
راه‌اندازی و احیای ۱۱۴ واحد تولیدی در استان بوشهر| بیش از ۱۳۰۰ شغل تثبیت و ایجاد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی و احیای ۱۱۴ واحد تولیدی در استان بوشهر| بیش از ۱۳۰۰ شغل تثبیت و ایجاد شد

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر از راه‌اندازی و احیای ۱۱۴ واحد تولیدی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با این اقدام، بیش از ۱۳۰۰ شغل، تثبیت و ایجاد شده است.

مهدی صفوی گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و تولید است و استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها، اولویت این اداره کل است.

وی افزود: رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی و ارائه تسهیلات ویژه برای تقویت تولید در سال جاری مورد توجه مدیریت استان قرار داشته و اقدامات متنوعی نیز انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون در استان بوشهر شاهد فعالیت ۱۱ شهرک صنعتی و ۸ ناحیه صنعتی و چند منطقه ویژه اقتصادی است که بخش زیادی از اشتغال استان را بر عهده دارند.

صفوی تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد استان بوشهر، احیا شده‌اند و ۱۴ واحد تولیدی جدید نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: با احیای ۱۰۰ واحد راکد، بیش از یک‌هزار فرصت شغلی تثبیت شدند و در ۱۴ واحد تولیدی جدید نیز ۳۰۰ شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان به منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌های حوزه تولید در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا شاهد رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار باشیم.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha