۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
 نیازمند تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت هستیم
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت :

نیازمند تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت هستیم

زنجان- مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری تازه و نوع جدیدی از نحوه اداره و حکمرانی داریم.

به گزارش خبرنگار بازار، شهاب جنابی ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری تازه و نوع جدیدی از نحوه اداره و حکمرانی داریم،گفت: ریل گذاری‌های جدید یک تحول جدی در عرصه صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

وی اظهار کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها، نوک پیکان خدمات رسانی به ذینفعان هستند.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: ما باید خودمان را پاسخگو بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای پیگیری و حل مشکلات ذینفعان بهره ببریم.

جنابی تاکید کرد: تصریح کرد: برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور کار بوده و پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه صنعت وضعیت خوبی دارد و در حوزه معادن با وجود ظرفیت‌هایی که در استان است نیازمند انجام کارهای زیادی است،ابراز کرد: نقاط امید بخش بسیار جدی در این استان وجود دارد که مهمترین آن فضای همدلی و انسجام فعالان بخش حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

کد خبر: ۱۹۱٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha