۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
توزیع یک هزار و ۳۵۰ تن مرغ منجمد در بازار استان همدان
در راستای تنظیم بازار انجام شد؛

توزیع یک هزار و ۳۵۰ تن مرغ منجمد در بازار استان همدان

همدان-فضلی، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع یک هزار و ۳۵۰ تن مرغ منجمد در بازار خبرداد و گفت: این میزان در مقاطعی که جوجه ریزی کم بوده به منظور تنظیم بازار توزیع شده است.

حسین فضلی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن اقلام اساسی در بازار همدان توزیع شده که شامل پنج هزار و ۵۰۰ تن برنج، پنج هزار و ۲۰۰ تن شکر، یک هزار و ۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۱۹ تن گوشت قرمز بوده است.

فضلی افزود: ۹۰۰ تن برنج تایلندی هم سهمیه گرفته ایم که با سازمان صمت و سازمان حقوق مصرف کننده در حال تعیین قیمت هستیم و بزودی توزیع می شود.

وی گفت: هنوز سهمیه اقلام اساسی استان ها اعلام نشده است اما درخواست دو هزار تن برنج را داشتیم و توانستیم بطور ویژه ۹۰۰ تن تخصیص بگیریم.

معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: از پنج هزار و ۲۰۰ تن شکر، ۵۰۰ تن شکر خانوار به دلیل عدم وجود تفاوت قیمتی با بازار آزاد مورد استقبال واقع نشد.

وی در خصوص مرغ منجمد هم بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ توزیع شده است،گفت: این میزان در مقاطع زمانی که جوجه ریزی کم بوده و کاهش تولید داشتیم به منظور تنظیم بازار توزیع شده است.

فضلی گفت: به منظور متعادل نگه داشتن قیمت گوشت قرمز و تنظیم بازار حدود ۳۱۹ تن گوشت از طریق اتحادیه ها،تعاونی ها و تشکل ها توزیع شده است.

وی بیان کرد: آنچه حائز اهمیت است وجود شبکه توزیع اقلام به صورت مویرگی است که از طریق سازمان تعاون روستایی با دارا بودن سیستم توزیع هوشمند و بازارچه عرضه مستقیم کالا انجام شده است.

کد خبر: ۱۹۱٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      چه فایده ای داره وقتی پول نداریم بخریم دیگه داریم فراموش میکنیم مزه مرغ و گوشت رو واقعا با ماهی یک و نیم نمیرسه به مرغ و گوشت که بخواد بخرم