۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
درآمد ۵۷۵ میلیارد تومانی تدبیر از سود سهام
بازار خبر داد؛

درآمد ۵۷۵ میلیارد تومانی تدبیر از سود سهام

نماد تدبیر با سرمایه ثبت شده ۷۱۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۵۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۵۹ میلیارد تومان سود کسب کرده است. نماد تدبیر با سرمایه ثبت شده ۷۱۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۵۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت هم اکنون ۲۰ درصد شرکت پالایشی پارسیان با ارزش ۶۷ هزار میلیارد تومانی، ۲۰ درصد سهام نفت پارس با ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۹.۵ درصد سهام شرکت قند دزفول، ۱۶.۵ درصد بیمه پارسیان و ۷ صندوق یی تی اف، ۲ شرکت سرمایه گذاری، کارگزاری تدبیرگران فردا و ... را دارد که هر کدام از این شرکت ها در یک سال گذشته علاوه بر سودسازی، ارزندگی بالایی کسب کرده اند، به همین دلیل مورد توجه سرمایه گذاران است.

این شرکت در بین پنج هلدینگ مالی برتر کشور قرار دارد و با افزایش مستمر منافع ذینفعان از طریق بهینه سازی سبد کسب و کار و ارائه خدمات متنوع مالی در جایگاه خوبی قرار گرفته و هم اکنون با تبدیل شدن به مرکز تأمین مالی شرکت‌ها و در اجرای پروژه های اقتصادی هم نقش فعالی ایفا می کنند.

کد خبر: ۱۹۱٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha