۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
همکاری دانشگاه امام حسین(ع) با ایران خودرو برای حل مسائل صنعت خودرو

همکاری دانشگاه امام حسین(ع) با ایران خودرو برای حل مسائل صنعت خودرو

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در مراسمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار، محمدرضا حسنی آهنگر، رئیس دانشگاه امام حسین (ع) در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: موفقیت در عرصه رقابتی اقتصادی زمانی به نتیجه می‌رسد که تولیدات باکیفیت باشد و این مهم با بالا رفتن کارایی و بهره وری محقق می‌شود.

وی افزود: برای تعامل هر چه بیشتر بین صنعت و دانشگاه و احصاء مسائل صنعت خودرو و روش‌های حل مسائل این صنعت نیاز به یک روش تعاملی است که با حضور میدانی مدیران در دانشگاه و اساتید در صنعت امکان پذیر می‌شود تا بتوان با توجه به اولویت‌هایی که این صنعت دارد نظام پاسخ دهی متناسب برای حل مسائل با همکاری کارشناسان حوزه صنعت و اساتید دانشگاهی تدوین شود.

آهنگر ادامه داد: در این راستا، مقرر شده یک پژوهشکده مشترک به پیشنهاد صنعت خودرو در دانشگاه امام حسین عملیاتی شود و نظام مسائل این صنعت در این پژوهشکده حل و فصل شود.

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت جامعه دانشگاهی برای حل مشکلات صنعت خودرو به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: گروه صنعتی ایران خودرو یک همکاری جدی با دانشگاه امام حسین (ع) خواهد داشت در همه زمینه‌های از جمله منابع انسانی، حوزه فنی و توسعه محصول، تولید قطعات و زنجیره تامین از مهارت‌ها و انباشت دانش در این دانشگاه و هسته‌های دانش بنیان آن‌ها استفاده خواهد کرد.

وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو برای تقویت روابط با دانشگاه ها، جامعه نخبگانی و شرکت‌های دانش بنیان مدیریت مستقلی را در ایران خودرو راه اندازی کرده است که وظیفه آن، همکاری با جامعه دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان و پایش نیازهای مجموعه ایران خودرو است و برای رفع نیازهای این صنعت همکاری و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه، اما حسین (ع) خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۹۱٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha