۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
محدودیت های وارداتی گریبانگیر صنعت مبلمان
فیلم استان ها؛

محدودیت های وارداتی گریبانگیر صنعت مبلمان

اردبیل- مدیر فروش شرکت تهران مبل گفت: با توجه محدودیت های وارداتی تهیه متریال های مورد نیاز مردم یکی از مشکلات ما در صنعت مبلمان است.

میلاد سلطانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: شرکت مبل تهران با اشتغالزایی بیش از ۳۰ نفر از جوانان ایرانی در تولید مبلمان، محصولات خود را در نمایشگاه های سراسر کشور ارئه می کند.

مدیر فروش شرکت تهران مبل گفت: ایرانیان لایق بهترین ها هستند و ما تلاش می کنیم که محصولات با کیفیت بالا تقدیم مشتری کنیم و محصولات این شرکت هم از لحاظ متریال و کیفیت با محصولات ترک و دیگر کشور ها قابل مقایسه هستند.

وی ادامه داد: مردم دنبال محصولاتی هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب باشند و محصولات ایرانی اکثراً این ویژگی را دارند.

سلطانی با اشاره به مشکلات در حوزه صنعت مبلمان اظهار کرد: در سال های اخیر که با بیماری کرونا مواجه شدیم مردم ترس از حضور در اجتماع داشتند و این مسئله خسارت زیادی به بازار مبل وارد کرد.

مدیر فروش شرکت تهران مبل گفت: نوسانات قیمتی در بازار و گرانی محصولات خارجی اقتصاد بازار مبل را هم با مشکلاتی روبه رو کرد؛ وقتی جنس را با دلار می خریم و تبدیل به تومان می کنیم مشتری ضرر می کند و این به نفع مشتری ایرانی نیست.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات ما در صنعت مبلمان مربوط به تهیه متریال های مورد نیاز مردم است. گاهی مردم رنگ خاصی را می پسندند ولی به دلیل محدودیت های وارداتی باید پیداکردن جنس مورد نظر کل ایران را بگردیم.

مدیر فروش شرکت تهران مبل در پایان گفت: ای کاش اوضاع اقتصادی کشور بهتر شود تا بازاریان شاهد نگاه حسرت آمیز مشتریان مخصوصاً عروس و داماد های جوان به خرید مبلمان و... نباشند.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha