۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
برخورد با مسببان برگزاری نمایشگاه‌های بدون مجوز در کرمان
معاون استاندار کرمان خبر داد؛

برخورد با مسببان برگزاری نمایشگاه‌های بدون مجوز در کرمان

کرمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: وضعیت برگزاری نمایشگاه‌های استان باید سامان یابد و بر اساس تقویم نمایشگاهی و با مجوز برگزار شوند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، حسین مهرابی در نهمین کارگروه توسعه صادرات استان در خصوص ‌برگزاری نمایشگاه روز ملی ‌صادرات گفت: بهتر است علاوه بر صادرات سنتی استان‌، بخش دانش‌بنیان نیز در این نمایشگاه دیده شود.

وی ارائه گزارش تحلیلی از مشکلات صادرکنندگان استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خیلی از صادرکنندگان ما معتقدند که محرمانگی بارهای آنها باید حفظ شود، ضمن اینکه بحث فرهنگی نیز در صادرات بی‌تاثیر نیست.

مهرابی همچنین بر شناسایی موانع گمرکی محصولات صادراتی استان تاکید کرد و در مورد برگزاری نمایشگاه کراچی پاکستان نیز گفت: این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای استان است که پتانسیل‌ها معرفی شود.

وی افزود: تاثیرات این نمایشگاه در وضعیت صادرات استان در آینده مشخص خواهد شد، لذا باید اطلاع‌رسانی دقیق و مناسبی از طریق صدا و سیما و روزنامه‌های محلی‌ در خصوص نمایشگاه انجام شود و اتاق بازرگانی همایشی برای شرکت‌های بزرگ و کوچک جهت معرفی این نمایشگاه برگزار کند.

مهرابی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بدون مجوز در استان گفت: وضعیت برگزاری نمایشگاه‌ها باید سامان یابد و بر اساس تقویم نمایشگاهی و با مجوز برگزار شوند، لذا از این پس با مسببین برگزاری نمایشگاه‌های بدون مجوز برخورد قضایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha