۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
طرح استحقاق سنجی بیمه ای در مازندران اجرا می شود
مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

طرح استحقاق سنجی بیمه ای در مازندران اجرا می شود

ساری - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: طرح استحقاق سنجی بیمه ای در موسسات درمانی طرف قرارداد از جمله داروخانه ها در استان برای دریافت خدمات سرپایی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رسول ظفرمند پیش ازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در اداره کل بیمه سلامت با اشاره به اجرای طرح استحقاق سنجی در بیمارستان ها اجرا می شود، افزود: با توجه به توجه توسعه الکترونیکی و مراجعات بیش از چهار میلیون باری بیمه شدگان سلامت در بخش سرپایی، لزوم اجرای این طرح بیشتر احساس می شود.

وی یادآور شد: امسال مراجعان در بخش های سرپایی مانند داروخانه و همه موسسات طرف قرارداد استحاق سنجی صورت گیرد و باید آرام آرام به سمت حذف دفترچه بیمه پیش رویم.

وی ادامه داد: بیمه شده با مراجعه به مطب و موسسات با ارائه کدملی و دریافت کد رهگیری می تواند از خدمات بیمه ای استفاده کند و در صورت داشتن استحقاق می تواند از مزایای آن استفاده کند.

ظفرمند با بیان اینکه هدف و قصد بر این است که مردم کمتر دچار سردرگمی و آسیب شوند به بحث کرونا اشاره و اضافه کرد: اگر سیستم های درمانی الکترونیکی و پایدار برقرار بود از بسیاری از مراجعات مردم برای دریافت خدمات پیشگیری می شد و به دلیل آنکه سیستم فعال نداریم، شاهد افزایش مراجعات مردم بودیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، مهترین مزیت اجرای طرح استحقاق سنجی در موسسات را  کمک به مردم دانست و گفت: با تکمیل طرح های نوین سلامت، به تصمیم گیران برای برنامه ریزی بهداشتی و درمانی کمک خواهد شد.

وی با بیان اینکه استحقاق سنجی بیمه ای برای دریافت خدمات سرپایی به صورت داوطلبان در استان در حال حاضر است، گفت: این طرح از اول تیرماه در سراسر استان فراگیر می شود.

کد خبر: ۱۹٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha