۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
قطع سهمیه آرد ۱۰ نانوایی در استان همدان
معاون جهادکشاورزی همدان اعلام کرد:

قطع سهمیه آرد ۱۰ نانوایی در استان همدان

همدان - فضلی، معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان قطع سهمیه آرد نانوایی های فاقد دستگاه پوز در همدان خبر داد و گفت: سهمیه آرد ۱۰ نانوایی قطع می شود.

حسین فضلی در گفتگو با خبرنگا بازار از قطع سهمیه آرد نانوایی های فاقد دستگاه پوز در همدان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۵ هزار مورد بازرسی توسط جهادکشاورزی انجام شده که ۱۵ هزار مورد مربوط به حوزه آرد و نان و ۱۰ هزار مورد در خصوص کالاهای اساسی انجام شده است.

حسین فضلی گفت: دو هزار و ۱۲۷ مورد تخلف ثبت و بررسی شده که بصورت سیستمی و از طریق سامانه تشکیل پرونده انجام شده و به اداره تعزیرات ارجاع شده است.

وی ارزش ریالی تخلفات را ۴۳ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلفات مربوط به کم فروشی،گران فروشی و رعایت نکردن حد مجاز سهمیه آرد بوده است.

وی با یادآوری اینکه از اردیبهشت تاکنون ۲۱ هزار مورد بازدید از بازار انجام شده که حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ مورد در حوزه آرد و نان بوده و مابقی در خصوص سایر کالاهای اساسی بوده است، گفت: یک هزار و ۸۲۲ نانوایی دستگاه پوز دریافت کرده اند.

معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: نانوایی هایی که دستگاه ندارند حدود ۱۰ مورد هستند و مشکلاتی چون فوت مالک و مسائل ورثه ای دارند که سهمیه آرد آنها قطع می شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha