۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شرکت ایران ترانسفو زنجان ۱۰۰ درصد فروش داخلی داشت
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران ترانسفو:

شرکت ایران ترانسفو زنجان ۱۰۰ درصد فروش داخلی داشت

زنجان- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان، با بیان اینکه سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت مستقر شد، گفت: طی سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از شرکت ایران ترانسفو زنجان، یدالله علی‌آبادی با بیان اینکه سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ایران ترانسفو زنجان مستقر شد، گفت: این مهم پس از کوششی شش ماهه و با تلاش صادقانه پرسنل شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو محقق شد.

وی اظهار داشت: تحقق این مهم منجر به بازنگری استراتژی‌های سازمان، آموزش تخصصی و مستمر پرسنل، تشکیل گروه امداد و نجات، برگزاری مانورهای ایمنی و زیست‌محیطی، شناسایی و ارزیابی خطرات ناشی از کاربرد تجهیزات، شناسایی و ارزیابی جنبه‌های زیست‌محیطی، تعیین ریسک و فرصت صیانت از منابع انسانی، طرح‌ریزی اهداف ایمنی، تعیین نیازها و انتظارات ذینفعان، تدوین لیست قوانین زیست‌محیطی و ایمنی، تدوین چرخه حیات محصول و دیگر موارد مرتبط شد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: دریافت این گواهینامه‌ها موجب ابتکار عمل شرکت خدمات پس از فروش برای مانور بهتر در مناقصات مختلف خواهد شد.

علی آبادی تاکید کرد: سیستم مدیریت یکپارچه، ترکیبی از استانداردهای سیستم مدیریت چندگانه است که در سازمان، ثبت شده و از طریق یک سیستم با فرآیندهایی که نیازهای هر استاندارد را پوشش می‌دهند، توسعه یافته، اجرا و نگهداری می‌شوند.

وی افزود: گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود پنج هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند و در سال ۹۸ در نتیجه برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و همکاری‌های صادراتی وزارت نیرو، این گروه صنعتی حدود ۳۰۰ درصد رشد صادراتی و حدود ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشت.

کد خبر: ۱۹٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha