۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
 سود اوراق خزانه‌داری ایالات متحده کاهش یافت

 سود اوراق خزانه‌داری ایالات متحده کاهش یافت

با پایش اطلاعات کلیدی اقتصادی در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده توسط سرمایه‌گذاران، سود اوراق خزانه‌داری کاهش یافت.

به گزارش بازار، روز دوشنبه سود اوراق خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت با اینکه سرمایه گذاران در انتظار انتشار مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی بودند که قرار است این هفته منتشر شود و از وضعیت اقتصاد ایالات متحده با بالا ماندن نرخ‌های بهره و تورم، اطلاعاتی ارائه دهد.

سود اوراق ۱۰ ساله خزانه داری در ساعت ۱۳:۱۰ به وقت تهران، چهار واحد پایه کاهش یافت و نزدیک به ۳.۶۵۷۲ درصد معامله شد. سود اوراق ۲ ساله خزانه داری پس از کاهش بیش از سه واحد پایه نزدیک به ۴.۴۴۲۲ درصد بود. سود و قیمت اوراق در جهت مخالف حرکت می‌کنند. یک واحد پایه برابر با ۰.۰۱ درصد است.

مجموعه‌ای از داده‌های کلیدی بازار کار این هفته که شامل ارقام حقوق و دستمزد مشاغل خصوصی ADP و فرصت‌های شغلی JOLT در روز چهارشنبه و همچنین داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و بیکاری در روز جمعه منتشر می‌شود. از آنجایی که بازار کار از نظر تاریخی با تورم بالا مرتبط است، داده‌ها می‌توانند نکاتی را در مورد تأثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و برنامه‌های سیاست پولی آن ارائه دهند.

صورتجلسه ماه نوامبر فدرال رزرو که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که بانک مرکزی به افزایش نرخ، اما با سرعت کمتر بهره در ماه‌های آینده ادامه خواهد داد. نگرانی‌ها در مورد سرعت افزایش نرخ بهره که اقتصاد ایالات متحده را به رکود می‌کشاند، در بین سرمایه گذاران افزایش یافته است. بنابراین، آن‌ها به دنبال انتشار داده‌های اقتصادی برنامه ریزی شده برای این هفته، مانند ارقام هزینه‌های شخصی و درآمد در مورد تأثیر تورم بالا و نرخ‌های بهره بر مصرف کنندگان هستند.

کد خبر: ۱۹۰٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha