۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی به یک ماه می رسد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی به یک ماه می رسد

ایلام- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: متوسط صدور پروانه های ساختمانی قرار است از ۶ ماه به یک ماه برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد آیینی ظهر روز دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری محدوده ها و محلات هدف بهسازی و نوسازی ایلام در محل استانداری ایلام افزود: هدف این ستاد این است که از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند.

آیینی تاکید کرد: تمامی سکونتگاه های حاشیه ای موجود اگر چنانچه برای ادامه زیست انسانی مهیا باشد، ساماندهی می شوند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه نظارت بر پروانه و اخذ مجوز ها باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، گفت: مدت زمان متوسط صدور پروانه های ساختمانی ۶ ماه بود که این پروسه به یک ماه می رسد.

وی یادآور شد: در تمامی شهرها برای احیای بافت ها و واحدهای فرسوده ۳۵۰ میلیون وام پرداخت می شود که ۱۵۰ میلیون تومان آن بدون هیچ سودی پرداخت می شود.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه نشینی در ایلام

استاندار ایلام نیز با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان ایلام و بازدید از محله کارخانه نمک شهر ایلام، گفت: وعده رییس جمهوری محقق شده و آسفالت، جدول گذاری و شبکه فاضلاب این منطقه تکمیل و برای این اقدامات ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه برای آسفالت محلات حاشیه نشین ۵ هزار تن قیر رایگان نیاز داریم، گفت: در سفر رئیس جمهوری ۳۰ میلیارد تومان برای مناطق حاشیه نشین در نظر گرفته شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در محله حاشیه نشین شهر ایلام برای تکمیل برخی پروژه ها نظیر برج هنر، کتابخانه، نیازمند تزریق اعتبار هستیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha