۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
پروژه آبرسانی به گرمسار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پروژه آبرسانی به گرمسار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گرمسار– خیرخواه، سرپرست معاونت طرح و توسعه آب منطقه‌ای سمنان از اجرای لوله گذاری طرح آبرسانی به گرمسار با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

حسن خیرخواه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح آبرسانی به گرمسار در دست اجرا است، تاکید کرد: این طرح دارای ۲۳ کیلومتر خط انتقال است که تا کنون ۶۰ درصد آن یعنی حدود ۱۵ کیلومتر اجرا و تلاش برای اجرای هشت کیلومتر باقی مانده نیز افزون شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار تولید شده است، ابراز کرد: نگرانی از بابت اجرای لوله گذاری در پروژه آبرسانی به گرمسار وجود ندارد.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان آّرسانی به گرمسار را مصوبه سفر نهم استانی دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: ساخت و تامین لوله های مورد نیاز این طرح تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد.

خیرخواه با بیان اینکه تمام لوله ها تولید داخل و فاقد پوشش هستند بیان کرد: انتظار داریم که تمام عملیات پوشش خط لوله پروژه آبرسانی به گرمسار تا اوایل دی ماه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان پیش تصفیه باقی نیز یکی از اقداماتی است که در این طرح باید صورت گیرد، گفت: منبع تآمین آب برای این طرح آبرسانی سد نمرود و رودخانه حبله رود بوده که پس پیش تصفیه از طریق خط انتقال آب به تصفیه خانه موجود گرمسار متصل می‌شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha