۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
۱۷۰۰ شغل در استان سمنان تثبیت شد | احیای ۶۴ واحد صنعتی راکد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۷۰۰ شغل در استان سمنان تثبیت شد | احیای ۶۴ واحد صنعتی راکد

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در یک سال اخیر یک هزار و ۷۲۰ شغل را در استان تثبیت و احیا کرده است، گفت: ۶۴واحد راکد استان به تولید بازگشته است.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم از بدو روی کار آمدن، احیای واحد های تولیدی راکد با رفع موانع تولید بود، ابراز کرد: این سیاست در استان باعث رفع رکود از ۶۴ واحد تولید شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر احیای این ۶۴ واحد تولیدی راکد توانسته یک هزار و ۷۲۰ شغل را در استان سمنان احیا و یا تثبیت کند، تاکید داشت: احیای واحد های راکد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد و به مثابه یک سیاست مهم اقتصادی در استان دنبال خواهد شد.

رتبه سوم استان سمنان در احیای راکدها

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات ستاد احیای واحدهای راکد استان سبب شده تا سمنان بتواند رتبه سوم احیای صنعت را در کشور به دست بیاورد، گفت: بسیاری از واحد های راکد شده نیازمند تسهیلات و سرمایه در گردش یا پرداخت بدهی بانکی بودند که خوشبختانه با همراهی بانک‌ها موفق شدیم این واحد ها را احیا کنیم.

صادقی با بیان اینکه برای برخی واحد های راکد سرمایه گذار جدید معرفی شد و مدیریت برخی دیگر نیز تغییر پیدا کرد، افزود: برخی مشکلات حقوقی داشتند که در کارگروه احیای صنایع راکد و رفع موانع مطرح و خوشبختانه با همکاری دستگاه های عضو مشکلات این واحد های تولیدی رفع شده است.

وی به پرداخت تسهیلات ماده ۱۶ و ماده ۱۸ اشتغال و تولید در استان سمنان اشاره کرد و بیان داشت: پرداخت تسهیلات رونق تولید علاوه بر تثبیت اشتغال موجود، فرصت های شغلی جدید را نیز پدید می‌آورد.

کد خبر: ۱۹۰٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha